728 x 90

روزنامه الریاض: زنگهای خطر در مقابل رژیم خامنه‌ای به صدا درآمده است

تجمع اعتراضی معلمان
تجمع اعتراضی معلمان

قیام معلمان بازتاب وضعیت انفجاری جامعه ایران است! عنوان مطلبی از روزنامه الریاض که خیزش سازماندهی شده معلمان را ناشی از «شرایط انقلابی» جامعه ایران توصیف کرده است.
در این مطلب آمده است: آنچه اکنون در ایران جریان دارد، نشان از واقعیت و «شرایط انقلابی» در جامعه دارد که به‌رغم اقدامات وحشیانه رژیم حاکم، اما قیامهای مردمی به‌صورت مستمر و پیوسته ادامه دارد و هر روز فواصل زمانی آن کمتر و کمتر می‌گردد. زنگ خطری جدی که در همه شهرها و خیابان‌ها علیه رژیم ولی‌فقیه حاکم بر ایران به صدا درآمده است...

... یکی از جلوه‌های تجمع معلمان و فرهنگیان در این بود که آنها در برخی از شهرها، در حمایت از قیام‌کنندگان اصفهان و به نشانه همبستگی با آن دسته از مردم اصفهان که چشمانشان با تفنگ ساچمه‌ای پاسداران و مأموران حکومتی هدف قرار گرفته بود، یک چشم خود را به‌صورت نمادین بسته بودند.
از وجوه دیگر این خیزش سراسری می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که فرهنگیان ضمن این‌که روی مطالبات و حقوق ضایع شده خود تأکید می‌کردند، اما بلافاصله این شعارها را به شعارهای سیاسی ارتقا داده و شعار می‌دادند «معلم زندانی آزاد باید گردد».
فرهنگیان ایران اگر چه یک جمعیت یک میلیون نفری را تشکیل می‌دهند، اما از آنجا که به یک جمعیت ۱۵میلیونی دانش‌آموزان متصل هستند، موجب وحشت شدید سران رژیم حاکم شده‌اند. زیرا این دانش‌آموزان عمدتاً از جوانان قیام‌آفرین هستند. سران رژیم به چشم خود می‌بینند که هر مدرسه دارد به یک سنگر آزادی تبدیل می‌شود...(روزنامه الریاض ۳۰آذر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47b01ade-2912-4029-a5e1-d64672a7ab0c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات