728 x 90

روزنامه سپاه پاسداران: چرا به مردم نمی‌گویند (مجاهدین) کانال تلگرامی درست کرده و مردم را هدایت می‌کردند؟

فیلتر کردن تلگرام
فیلتر کردن تلگرام

درپی بالا گرفتن بحران رأس نظام بر سر فضیحت فیلتر کردن تلگرام، روزنامه سپاه پاسداران(جوان) روز 16اردیبهشت، روی ریشه نگرانیهای رژیم از تلگرام انگشت گذاشته  و خطاب به آخوند روحانی نوشت: به مواضع روحانی بنگرید، او تنها استدلال خود برای تلگرام را «اشتغال عده‌یی از مردم» دانست که عدد آن هم نسبت به بیکاران کل کشور یک به صد هم نیست اما هیچ موقع حاضر نشد به ابعاد مخرب، مبهم و امنیتی فرهنگی تلگرام بپردازد. چرا به مردم نمی‌گویند (مجاهدین)با نام و پوشش «مال‌باختگان» کانال تلگرامی درست کرده و مردم را هدایت می‌کردند؟»

 

گزارشی از  بحران درونی حاکمیت آخوندی در رابطه با فیلترینگ تلگرام:

راهزنی و سانسور اینترنتی حاکمیت آخوندی و فیلتر کردن تلگرام در شرایط انقلابی جامعه و فوران اعتراضات، قدم به قدم روی سر تمامیت این رژیم خراب می‌شود وهمزمان کارزار مقاومت ایران برای مقابله با این اقدام سرکوبگرانه  در سطح بین‌المللی و داخلی ادامه دارد و قیام آفرینان نیز به اشکال مختلف برای  خنثی کردن ترفند دیکتاتوری آخوندی به‌پاخاسته‌اند.

در این میان فضیحت شیاد بازی آخوند روحانی در رابطه با فیلترینگ تلگرام به حدی است که وی با واکنشهای اعتراضی عناصر باند خودش نیز به‌خاطر دروغگویی و دودوزه‌‌بازی مورد سؤال قرار گرفته و در شبکه‌های اجتماعی با  انواع و اقسام توییتهایی که روی تناقض‌گویی او انگشت می‌گذارد، روبه‌رو گردید.

یک عضو مجلس رژیم به نام میرزایی از باند خود روحانی می‌گوید: روحانی یکی به نعل و دیگری را به میخ می‌زند. او باید اعلام کند حکم سفارشی فیلترینگ از کجا گرفته شده است.

کواکبیان عضو دیگر مجلس رژیم از همین باند وی را مورد سؤال قرار داده و گفته است: اگر روحانی مخالف فیلترینگ است چرا می‌گوینده مخفیانه موافقت کرده است؟ اگر موافق است چرا این‌گونه صحبت می‌کند.

 

البته در ورای این جنگ و جدالهای درونی رژیم، دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه مورخ  ۱۱اردیبهشت ماه خود درباره مسدود کردن تلگرام  به‌خاطر وحشت از شعله‌ور شدن قیام و ناتوانی در مهار خیزشهای مردمی به صراحت  اعلام کرد که: از اطلاعیه قضاییه آخوندی به‌وضوح روشن است که باندهای مختلف رژیم از جمله روحانی و کابینه وی در این تصمیم سرکوبگرانه شرکت داشته‌اند.

مقاومت ایران همزمان مردم به‌ویژه جوانان در سراسر کشور را به اعتراض به سرکوب اینترنتی و بستن تلگرام فرا‌خواند و از شورای امنیت ملل‌متحد و مراجع بین‌المللی خواهان اقدامات لازم برای مقابله با این قانون‌شکنی بین‌المللی شد.

واقعیت این است که دیکتاتوری آخوندی با تمامی باندها و جناحهایش در منجلاب سانسور و سرکوب و در شرایط اجتماعی پس از قیام در هر قدمی که برمیدارند، بیش‌از‌پیش با بحران و کشمکش در درون خود نیز مواجه می‌شوند و در این کشمکشها گوشه هایی  از پشت پرده  تصمیمات سرکوبگرانه و دروغ و دغل آخوندها برملا می‌شود.

 

به دنبال ادعای روحانی در اینستاگرام خود که ماجرای فیلترکردن تلگرام را به گردن قضاییه رژیم انداخته بود، آخوند محسنی‌اژه‌ای، معاون اول دستگاه قضایی رژیم در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس رژیم اعلام کرد، تلگرام با دستور شورای عالی فضای مجازی که ریاست آن برعهده روحانی است فیلتر شده است. یک عضو مجلس رژیم به نام علی ساری از باند روحانی گفت: ا‌ژه‌ای گفته است دستگاه قضایی پس از جلسات متعدد کارشناسی و تصمیم شورای عالی فضای مجازی به این حکم رسیده است.

 

یک عضو دیگر مجلس رژیم از باند خامنه‌ای به نام خادمی نیز از نامه روحانی برای محدودیت تلگرام  خبر داد و گفت: روحانی در پی اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته و سوء‌استفاده وسیع دشمنان از اغتشاشات و هدایت آن، دستوراتی را به وزیر ارتباطات داده که مفهوم این دستورات این است که با تقویت شبکه‌های داخلی، شبکه‌های خارجی مسدود شود.

 

 

روزنامه حکومتی وطن امروز نیز نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور نقش دولت در انسداد پیام‌رسان خارجی را انکار می‌کند نمایندگان مجلس می‌گویند: روحانی 25دی‌ماه 96 در نامه‌ای محرمانه به آذری‌جهرمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داده است تلگرام فیلتر شود. اعتراضات دی‌ماه سال گذشته که در 100شهر کشور صورت گرفت... خود دولت به تمام ادارات و ارگان‌ها دستور داد از تلگرام خارج شوند. بعد آقای جهانگیری، معاون اول دولت، به‌عنوان نخستین فرد از تلگرام خارج شد و به پیام‌رسان‌‌های داخلی کوچ کرد. خب! این دستورالعمل و این رفتار چگونه می‌تواند در تضاد با نظر رئیس‌جمهور باشد؟ اگر رئیس‌جمهور مخالف این بود، به معاون اولش نمی‌گفت چرا چنین کاری کردی؟ آقای روحانی متأسفانه نشان داده مواضعش زیگزاگی است

 

مهدی محمدی از باند خامنه‌ای نوشت: روحانی چگونه مخالف فیلتر تلگرام است و وزیر او با طیب خاطر آن را اجرا کرده؟ چگونه مخالف است که دبیرشورای عالی فضای مجازی او پای کار ایستاده؟ چگونه مخالف است که کل دولتش تلگرام را ترک کرده؟ دروغ و مسئولیت ناپذیری بلای مخوفی است به‌خصوص اگر بر سر دولتها نازل شود. غافلند که مردم خواهند گفت یا ضعیف و درمانده اید یا دروغگو

 

رحیم‌پور ازغدی از تئوریسنهای باند خامنه‌ای نیز به‌شدت  روحانی را به‌خاطر این‌که مسدود کردن تلگرام را به خامنه‌ای نسبت داده،مورد حمله قرار داد و گفت:

امروز دیدم ایشون اعلام کرده که ما کلاً مخالف بودیم و هستیم و خواهیم بود و مقامات عالی چیز کردند. مقامات عالی کیه؟ داری به رهبری طعنه می‌زندی؟ عمو! کی؟ تو خودت مسئولیت، تو خودت شبکه همین چیه، مجازی، شورای مجازی که هیچوقت هم تشکیل ندادی، تو خودت رئیس شورای انقلاب فرهنگی هستی. چرا هر جا یک جوری حرف میزنی؟...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a59858c3-afce-4042-9758-19bb2884ef67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات