728 x 90

روز گذشته ۶زندانی در زندانهای گوهردشت، قاین و اردبیل اعدام شدند ۱۰اعدام در ۵روز و ۳۱اعدام از ابتدای آذرماه

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

روز گذشته ۶زندانی در زندانهای گوهردشت، قاین و اردبیل اعدام شدند

۱۰اعدام در ۵روز و ۳۱اعدام از ابتدای آذرماه

 

روز گذشته (چهارشنبه ۲۴آذر) ۶زندانی در زندانهای گوهردشت (کرج)، قاین و اردبیل توسط رژیم جنایتکار آخوندی اعدام شدند. حامد موسوی، کوروش مظاهری، داوود و یک زندانی دیگر در گوهردشت، محمد خدایی در اردبیل، و علی نهتانی (نورزهی) در زندان قاین اعدام شدند.

 

روز یکشنبه ۲۱آذر نیز یک زندانی جوان به‌نام محمد تازه‌کار در مشکین‌شهر، و دو زندانی به‌نام‌های بختیار سرمدی و حسین حیدرزاده در زندان عادل‌آباد شیراز و روز شنبه ۲۰آذر جوان دیگری به‌نام سیوان حسینی ۳۵ساله در زندان سنندج به‌دار آویخته شدند. به این ترتیب در ۵روز گذشته ۱۰زندانی و از ابتدای آذرماه ۳۱زندانی از جمله ۵زن در زندانهای مختلف اعدام شدند.

 

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در محاصره بحرانهای داخلی و خارجی و در وحشت از بالا گرفتن قیام و خیزش مردم به جان آمده تنها راه چاره را در تشدید سرکوب و شکنجه و اعدام یافته است. این یکی از مأموریتهای رئیسی جلاد ۶۷ است. این رژیم مایه ننگ بشریت معاصر است و باید از جامعه جهانی طرد شود. پرونده ۴دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی فاشیسم دینی حاکم بر ایران باید به شورای امنیت ملل متحد احاله شود و سردمداران آن در برابر عدالت قرارگیرند.

 

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۵آذر۱۴۰۰ (۱۶دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d3e5163-afa9-4713-acb3-3c983e863066"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات