728 x 90

روایت‌های جدید نمایندگان خامنه‌ای از عملیات کبیر فروغ جاویدان

عملیات فروغ جاویدان
عملیات فروغ جاویدان

عملیات کبیر فروغ جاویدان آن‌چنان لرزهٔ سرنگونی بر ارکان دیکتاتوری ولایت فقیه افکند، که طی این سالیان که از آن می‌گذرد، آخوندها در هر سالگرد از یاد آن شرایط به خود می‌لرزند و به گوشه‌هایی از آن عملیات بزرگ اعتراف می‌کنند.

با نزدیک شدن سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان نمایندگان خامنه‌ای در جمعه‌بازارهای ولایت روایتهای جدیدی از این عملیات را نقل کردند:

آخوند عربپور نماینده خامنه‌ای در کرمان: «در بحث عملیات مرصاد جوانهای ما بدانند منافقینی که آن‌روز به‌عنوان مجاهدین خلق بودند از مرزهای غرب کشور وارد شدند و خواستند تا تهران بتازند. امروز اینها مدعی دفاع از حقوق خلق هستند به‌عنوان مدافعان ایران پیام می‌دهند، اطلاعیه می‌دهند، بیانیه می‌دهند، گروه دارند سایت دارند مواظب این منافقین باشید باید جوانهای ما بدانند آدمهای منافق وطن‌فروش دین‌فروش یکهو بیایند دلسوز بشوند بخواهند بین جوانهای ما ایمان‌شان را بدزدند».

 

آخوند راوند نماینده امنه‌ای در دیشموک: در این عملیات مجاهدین خلق تا نزدیک خرمشهر نفوذ کردند، اما با رشادت‌های نیرو‌های نظامی و بسیجی با تدبیر شهید صیاد شیرازی پیروز و دشمن را شکست دادند. ... منافقین در فضای مجازی مردم را نسبت به نظام اسلامی بدبین می‌کنند که در عملیات مرصاد سایبری مجدداً شکست می‌خورند.

 

آخوند نکونام نماینده خامنه‌ای در شهر کرد: با عملیات مرصاد طراحی کرده بودند که سه روزه در تهران باشند.

 

آخوند مطیعی نماینده خامنه‌ای در سمنان: بحث عملیات مرصاد عملیاتی که منافقین با خیال خام خودشان فکر کردند با یک هفته زمان می‌توانند تا تهران بیایند و حکومت جمهوری اسلامی را از درجه اعتبار ساقط و خودشان حاکم بشوند. تانکهاشان رو شنیهای آنها را باز کرده بودند یعنی طوری ساخته بودند که با چرخ با لاستیک هنوز هم دشمنی‌هاشان نسبت به ما ادامه داره و انشاالله مایوس شوند امیدواریم سرکوب نهایی بر آنها انجام بشه تیپ ۱۲ الحمدالله جلوی آنها ایستادند البته ما شهدای بزرگواری تقدیم کردیم تلخ‌ترین خاطرات ما از جنگ فرماندهان بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc97ad98-d167-4dd1-9724-6c5677e9cda2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات