728 x 90

روایت رسانه‌های حکومتی از نمایشهای قضاییه جلادان و باز جوییهای دژخیمان و شکنجه‌گران از دستگیر شدگان قیام

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

روایت رسانه‌های حکومتی از نمایشهای قضاییه جلادان

و بازجوییهای دژخیمان و شکنجه‌گران از دستگیرشدگان قیام

 

خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۲آبان ۱۴۰۱ نوشت: بامداد ۳۱شهریورماه به‌دلیل اغتشاشات ایجاد شده، یگان موتوری یگان امداد به همراه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، به‌دلیل حضور اغتشاشگران در پرند در این منطقه متمرکز می‌شوند. ۶دستگاه موتورسیکلت در مسیر بازگشت به مقر پارک فدک چند دقیقه‌ای پشت چراغ قرمز توقف می‌کنند.

در همان زمان، محمد قبادلو همان‌طور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود ۱۰۰کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتورسوار حمله‌ور می‌شود.

پس از دستگیری متهم محمد قبادلو، وی توسط افسر کشیک تفهیم اتهام و به زندان منتقل می‌شود. . قبادلو در جریان تحقیقات دادسرا ماجرا را به‌طور کامل بیان و اعلام می‌کند که در برخورد با یگان موتور سوار، یکی از مأموران به روی ماشین پرت شده و به زمین می‌خورد. وی حتی صراحتاً اعلام می‌کند که با برنامه‌ریزی قبلی این کار را انجام داده است و اگر ۱۰مأمور دیگر هم همین الآن بیایند آنها را زیر خواهد کرد.

محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلاً پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم.

(سایت انتخاب رژیم ۱۳آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b13bed3-88ad-4d01-a39b-07a1dab79872"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات