728 x 90

رهبران ۱۰حزب سیاسی پارلمان هلند شامل تمامی احزاب ائتلافی خواستار لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران شدند

پارلمان هلند
پارلمان هلند

رهبران ۱۰حزب سیاسی پارلمان هلند شامل تمامی احزاب ائتلافی

از قیام مردم ایران حمایت کردند

و خواستار لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران شدند

 

داچ نیوز هلند ۱۷دی ۱۴۰۱ نوشت: رهبران ۱۰ حزب سیاسی پارلمان هلند، از جمله تمامی چهار حزب ائتلافی پارلمان، از دولت هلند خواسته‌اند تا حمایت خود را از مردم ایران که علیه رژیم تظاهرات کرده‌اند، افزایش دهد.

آنها در نامه‌یی سرگشاده می‌گویند هلند و اتحادیه اروپا باید به حمایت از ایرانیان آزادیخواه ادامه دهند و صدای آنها باشند. در نامهٔ نمایندگان مجلس هلند آمده است: «رژیم ایران حقوق جهانی بشر را نقض می‌کند و فعالیت‌های نظامی آن نیز تهدیدی برای امنیت بین‌المللی است».

آنها در این نامه از دولت و اتحادیه اروپا می‌خواهند «ستون فقرات» رژیم ایران، سپاه پاسداران را در فهرست سازمانهای تروریستی قرار دهند. پارلمان قبلاً از چنین اقدامی حمایت کرده است.

علاوه بر این، رهبران احزاب می‌گویند، هلند و اروپا می‌توانند تحریم‌هایی را علیه افراد خاصی از رژیم ایران و بستگان نزدیک آنها اعمال کنند. در این نامه آمده است: «به این ترتیب ما می‌توانیم از نقض آزادی‌ها در ایران جلوگیری کنیم».

نمایندگان هلند هم‌چنین اعلام کردند: «ایرانی‌ها در قلمرو ما از سوی رژیم مورد تهدید و ارعاب قرار می‌گیرند». «حفاظت، مجازات عوامل رژیم و فشار دیپلماتیک بیشتر علیه رژیم ایران ضروری است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e61e7db1-4ab6-4846-b5a4-2171ab83b7ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات