728 x 90

حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی

حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی
حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی

حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی در مورد یکی از عوامل سفارت و اطلاعات رژیم ایران - 0

  • به‌دنبال اطلاعیهٔ کمیته حقوقدانان برای دفاع از سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی به تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۰ و ثبت شکایت کیفری خانم دادستان الینا کومبی علیه جاعلین و ناشرین سند جعلی علیه مجاهدین با سوءاستفاده از نام او، کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در جمهوری آلبانی در مورد یکی از عوامل سفارت و اطلاعات رژیم ایران را در یک رشته توئیت به اطلاع عموم رساند.

حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی در مورد یکی از عوامل سفارت و اطلاعات رژیم ایران - 1

  • دادگاه پس از دو سال رسیدگی در جلسات متعدد، شکایت جرجی تاناسی از بهزاد صفاری مشاور حقوقی مجاهدین را مردود شناخت و تاناسی را موظف به پرداخت مخارج دادگاه کرد.
  • جرجی تاناسی که در پوشش خبرنگار برای شیطان‌سازی مجاهدین کار می‌کرد شکایت کرده بود که مشاور حقوقی مجاهدین او را متهم به جاسوسی و مزدوری برای رژیم ایران کرده است و از این رو باید محکوم شود و جریمه نقدی بپردازد.
  • بهزاد صفاری و وکلای سازمان مجاهدین خلق ایران با ارائه اسناد متعدد و انکارناپذیر نشان دادند که جرجی تاناسی به جاسوسی و خدمت به اهداف فاشیسم دینی مشغول است و کمپینهای دروغ‌پردازی و شیطان‌سازی وزارت اطلاعات علیه مجاهدین را پیش می‌برد که زمینه‌ساز فعالیت‌های تروریستی رژیم است.
  • در کتاب یک همکار (پیشین) وزارت اطلاعات ایران (هادی ثانی خانی) که در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شد، جرجی تاناسی به‌عنوان یک عامل وزارت اطلاعات رژیم ایران افشاء شده که وزارت اطلاعات ماهانه ۱۰۰۰ یورو به او دستمزد می‌دهد. وی ارتباطات فعالی با سفارت رژیم و شبکه جاسوسی و اطلاعاتی مزدوران در آلبانی دارد و بارها توسط وزارت اطلاعات به ایران برده شده است.
  • تاناسی کمتر از یک ماه پیش، در ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ با انتشار یک سند جعلی منتسب به یک خانم دادستان در تیرانا ادعا کرد یکی از مجاهدین مبادرت به سرقت از یک داروخانه کرده و متعاقباً خانم دادستان پس از شکایت صاحب داروخانه، کیفرخواست صادر کرده است. اما خانم دادستان الینا کومبی پس از اطلاع از این جعل که با نام و کپی‌برداری از امضای او انجام شده بود تقلبی بودن سند را اعلام و علیه جاعلین و ناشرین آن شکایت کرد.

حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی در مورد یکی از عوامل سفارت و اطلاعات رژیم ایران - 2

 

 

حکم دادگاه منطقه قضایی دورس در آلبانی در مورد یکی از عوامل سفارت و اطلاعات رژیم ایران - 3

 

 

  • یک به‌اصطلاح تحلیلگر به نام اولسی یازچی نیز که در پوشش مضحک «محقق و مورخ» همراه با تاناسی به ایران رفته بود در مصاحبه‌یی که ۳۰ اوت ۲۰۲۰ در یوتیوب گذاشت با توجیه کاری اذعان کرد که در این سفرها از رژیم ایران پول می‌گیرند.
  • محقق پوشالی در اوت ۲۰۱۹ در کنفرانس مؤسسه فرهنگی افق نو متعلق به نیروی قدس سپاه پاسداران در مشهد شرکت داشت. این مؤسسه جاسوس پروری که در پوشش فرهنگی به جذب مزدور از کشورهای خارجی برای نیروی قدس مبادرت می‌کند، توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا لیست‌گذاری شده است.

مزدور اولسی یازچی با عنوان مضحک «محقق و مورخ» در کنفرانس مؤسسه افق نو در مشهد  

مزدور اولسی یازچی با عنوان مضحک «محقق و مورخ»

در کنفرانس مؤسسه افق نو در مشهد

متعلق به نیروی قدس سپاه پاسداران

 

  • وکلای سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی گفتند: این تصمیم دادگاه منطقه قضایی دورس عاری از هر گونه شک و تردیدی ثابت کرد که شکایت و دعاوی جرجی تاناسی علیه بهزاد صفاری نادرست و کذب بوده است. حکم دادگاه ثابت کرد که اشرف۳ در انطباق کامل با قوانین جمهوری آلبانی فعالیت می‌کند و اجازه نمی‌دهد دشمنان مردم ایران به اهداف شیطانی خود برسند.

جرجی تاناسی در سفارت رژیم در آلبانی با مزدوران اخراجی از آلبانی

جرجی تاناسی در سفارت رژیم در آلبانی با مزدوران اخراجی از آلبانی

 

جرجی تاناسی در سفارت رژیم در تیرانا

جرجی تاناسی در سفارت رژیم در تیرانا

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0dd1c66-91aa-4480-80fb-dc5ab9b92825"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات