728 x 90

رسید دریافت کلان ضربه سیاسی و بین‌المللی در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران: حمایت مجلس نمایندگان آمریکا از مجاهدین

مجلس نمایندگان آمریکا - عکس از آرشیو
مجلس نمایندگان آمریکا - عکس از آرشیو
  • ۲۲۱ نماینده دموکرات و جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از طرحی برای حمایت از (مجاهدین) پشتیبانی کرده‌اند.
  • نمایندگان مجلس آمریکا در این طرح دولت ایران را متهم به تروریسم کرده و آن را محکوم کرده‌اند. این طرح از مریم رجوی حمایت کرده است.
  • تام مک کلینتاک نماینده جمهوریخواه کالیفرنیا: جهان در حال مشاهده چالش برای آزادی در ایران است.
  • برد شرمن دیگر نماینده آمریکایی: تحریم‌های رژیم ایران و مقام‌های آن باید ادامه پیدا کند و این تحریم‌ها به شرکت‌های فروشنده ابزار سرکوب نیز گسترش یابد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم - ۲۹خرداد ۹۹ - «حمایت مجلس نمایندگان آمریکا از گروهک تروریستی منافقین»:

«تعداد قابل توجهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از طرح دو حزبی حمایت از منافقین، پشتیبانی کرده‌اند. حدود ۲۲۱ نماینده دموکرات و جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از طرحی برای حمایت از منافقین، اعلام حمایت کرده‌اند.

نمایندگان مجلس آمریکا در این طرح ضد (نظام)، دولت ایران را متهم به تروریسم کرده و آن را محکوم کرده‌اند.

این طرح از مریم رجوی حمایت کرده است.

تام مک کلینتاک نماینده جمهوریخواه کالیفرنیا درباره طرح اخیر مدعی شد: این به آن دلیل است که جهان در حال مشاهده چالش برای آزادی در ایران است.

برد شرمن دیگر نماینده آمریکایی نیز مدعی شد: تحریم‌های رژیم ایران و مقام‌های آن باید ادامه پیدا کند و این تحریم‌ها به شرکت‌های فروشنده ابزار سرکوب نیز گسترش یابد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd605162-c441-463b-9a4e-e996e4feb900"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات