728 x 90

رسوایی بزک نظام ورشکسته با پولهای خیالی

دلار
دلار

روزنامه‌های باند خامنه‌ای چند روزی است در بوق کرده‌اند که مبلغ سه و نیم میلیارد دلار از پولهای بلوکه شده آزاد شده است. امروز یکشنبه ۲۳آبان برای دومین بار در روزنامه‌های باند مغلوب تشت رسوایی این ادعا را از بام انداخته‌اند.

روزنامه حکومتی اعتماد ۲۳آبان، در مطلبی با عنوان «این دلارهای محرمانه» دروغگوییها و بلوف درمانیهای سران نظام را «حربه‌ای» که دیگر کوس رسوایی آن هم جا را فراگرفته است نوشت: روزی نبوده که خبری از آزادسازی اموال بلوکه شده ایران منتشر نشود. در تمام این خبرها نیز بر «کاهش قیمت دلار» تأکید می‌شود چرا که برخی بر این باورند این منابع به‌صورت اسکناس آزاد شده و در صورت رسیدنش به ایران، راهی بازارها شده و قیمت دلار بازاری را کاهش می‌دهد. «آزادسازی اموال مسدود شده» حربه‌ای تازه برای کاهش قیمت دلار در بازار نیست. پیش‌تر نیز بارها و بارها خبرهایی از این دست منتشر شده بود که پس از مدتی نیز تکذیب می‌شدند... هدف از انتشار چند باره این اخبار که دیگر تاثیری بر بازار ندارند، چیست؟».
روزنامه حکومتی ستاره صبح ۲۳آبان نیز در رابطه با خالی بندیهای بی‌هزینه سران نظام در مورد «آزاد سازی پولهای بلوکه شده» نوشت: «یک عضو رسانه‌یی تیم رئیس‌جمهور (؟!) خبر داد که بیش از ۳.۵ میلیارد دلار پول مسدود شده‌ٔ ایران در کره جنوبی آزاد شده اما رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی و برخی از کارشناسان اقتصادی این ادعا را رد کردند. و گفتند: بازار به این اخبار اعتماد ندارد، زیرا سیاست‌گذاران و مراجع رسمی اعتبار خود را بین مردم و بازار از دست داده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e872402c-8857-4393-85d9-2c19a3f8b762"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات