728 x 90

رسانه‌های خبری آمریکا: دو ایرانی دستگیر شده در واشنگتن بخشی از یک تیم ترور رژیم ایران بوده‌اند

پلیس آمریکا
پلیس آمریکا

سایت تبلت از رسانه‌های آمریکا روز ۲۲فروردین نوشت: دو ایرانی دستگیر شده در واشنگتن بخشی از یک تیم ترور رژیم ایران بوده‌اند که مأموریت آن کشتن مقامات عالی سابق آمریکا از جمله جان بولتون بوده است.

به گزارش رسانه‌های آمریکا پرونده‌های دادگاه و گزارشهای مطبوعاتی که اخیراً منتشر شده حاکی از آن است که دو ایرانی که هفته گذشته به‌دلیل جعل هویت مأموران فدرال در واشنگتن دستگیر شدند، بخشی از یک تیم ترور رژیم ایران بوده‌اند که مأموریت آن کشتن مقامات عالی سابق آمریکا از جمله جان بولتون بوده است. .

این گزارش می‌افزاید: جای تعجب نیست که هر دو ایرانی دستگیر شده اکنون به‌خاطر ارتباط احتمالی با سرویس‌های جاسوسی رژیم ایران به‌طور فعال تحت بازجویی قرار دارند. یکی از این دوتن به‌نام حیدر علی در سال‌های اخیر دو بار به ایران سفر کرده است.

گزارشها هم‌چنین حاکیست این دو مرد از حمایت مالی و لجستیکی یک گروه با بودجه خوب برخوردار بودند که اسلحه، دستگاههای الکترونیکی و پول نقد را برای آنها تأمین می‌کرد و آنها از این امکانات برای نفوذ و به‌خطر انداختن سازمانهای مجری قانون و اطلاعات آمریکا استفاده می‌کردند...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/592da82e-8b9d-42f9-9124-9af0aa5952b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات