728 x 90

رسانه حکومتی: کاش به جای پرداختن به طرح صیانت از فضای مجازی، به فقر مردم، مهار تورم و... . می‌پرداختند (؟!)

طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی
طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۱۲ اسفند، تلویحاً «طرح صیانت از فضای مجازی» را اقدامی از سوی نظام آخوندی که بیانگر ترس و وحشت از امنیت نظام است عنوان کرد و به زبان معکوس به شرایط عینی یک جامعه در آستانه انفجار اعتراف کرد.

مردم‌سالاری با اشاره به مافیای ثروت و فساد آخوندی و از سوی دیگر به وضعیت اسفبار فقر لجام‌گسیخته اقشار مردم در حاکمیت آ‌خوندی نوشت:... کاش «مجلس ارتجاع» به جای پرداختن به طرح صیانت از فضای مجازی، به فقر مردم، مهار تورم، مبارزه با فساد، رانت و اختلاس می‌پرداختند. کاش طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی فرهنگیان و بازنشستگان را در اولویت قرار می‌دادند، تا در خیابان، کلاس عدالتخواهی و مطالبه‌گری برگزار نکنند. کاش نمایندگان به‌جای تصویب طرح صیانت، طرح خارج نمودن اکثریت مردم از زیر خط فقر به‌تصویب می‌رساندند، و به هزاران معضل اجتماعی دیگر که مردم و کشور از آن رنج می‌برند می‌پرداختند و اینترنت را محدود نمی‌کردند و اجازه می‌دادند مردم حداقل در فضا مجازی و شبکه‌های اجتماعی مانند همه دنیا آزادانه نفس بکشند (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۱۲ اسفند).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68bcef2c-2a9c-4759-a080-d77638bb883b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات