728 x 90

رسانه حکومتی: افزایش عجیب و بیش از اندازه بودجه نهادهای خاص

آخوند رئیسی در مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو
آخوند رئیسی در مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری در مطلبی با عنوان «‌تبدیل نمایندگان به ماشین امضاء» در مورد تصویب لایحه بودجه به ناکارآمدی اصطبل ولایت که خود بخشی از حاکمیت محسوب می‌شوند، اعتراف کرد.

مردم‌سالاری نوشت: طی دو هفته‌یی که از ارائه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس می‌گذرد، افراد مختلفی اعم از نمایندگان مستقل مجلس، کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی نسبت به عواقب نامطلوب تصمیمات دولت درباره بودجه هشدار داده‌اند؛ موضوعاتی از قبیل افزایش ۱۰درصدی حقوق کارمندان، افزایش بی‌رویه مالیات، حذف ارز تدریجی، میزان یارانه نقدی، افزایش عجیب و بیش از اندازه بودجه نهادهای خاص (؟!) و... موضوعاتی بوده که در طی این مدت مورد انتقاد قرار گرفته و حتی بعضی نمایندگان عنوان کرده‌اند که به این موارد رأی نخواهند داد؛ اما در مقابل به‌نظر می‌رسد عده‌یی سعی دارند با تغییر ماده ۱۸۲ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، آن هم با طرحی دوفوریتی نمایندگان را در این باره خلع‌سلاح کنند و بودجه را بر اساس توافقی که بخشی از مجلس با دولت کرده، بدون دخالت همه نمایندگان به تصویب برسانند! (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۵دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d590fbcb-9261-4cb6-8349-8ccfdbf6d1bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات