728 x 90

رسانه حکومتی:... آیا واقعاً بی‌خانمان بودن هموطنانمان -به حدی که مجبور هستند شب‌ها در اتوبوس بخوابند- «حاشیه» است؟

اتوبوس‌خوابی
اتوبوس‌خوابی

حاشیه است صورت مسأله را پاک کنید؛ تمام! عنوان روزنامه مردم‌سالاری است که به نمونه‌ای از دست‌آوردهای شوم حاکمیت آخوندی «اتوبوس خوابی» اشاره می‌کند و به‌نقل از کارگزاران نظام در واکنش به این موضوع نوشت: حاشیه است صورت مسأله را پاک کنید؛ تمام!

مردم‌سالاری نوشت:... مسئولان شهری بعد از غافلگیری در قبال انتشار گزارش اتوبوس‌خوابی، در ابتدا سعی کردند آن را ابتکار شهرداری یا مسأله‌ای حاشیه‌ای و بی‌اهمیت جلوه دهند اما حالا دنبال پاک کردن صورت مسأله هستند تا این موضوع هم به‌خوبی و خوشی پایان یابد و فقط کشورهای غربی از این معضلات داشته باشند!. .

در همین رابطه سایت عصر ایران (رژیم) در واکنش به اظهارات چمران رئیس شورای شهر تهران نوشت: انسان می‌ماند که چه بگوید و چه بنویسد؟! آیا واقعاً بی‌خانمان بودن هموطنانمان -به‌حدی که مجبور هستند شب‌ها در اتوبوس بخوابند- «حاشیه» است؟ اگر بی‌خانمانی و بدبختی مردم حاشیه است، پس برای آقایان و خانم‌های مسئول چه چیزی متن و اصل است؟...

. . تفاصیل تیر آخر به این اطلاع‌رسانی را باز هم مهدی چمران زد! وی روز سه‌شنبه ۱۴دی با افتخار اعلام کرد: به شهردار گفتم تا شنبه و یکشنبه بساط اتوبوس‌خوابی جمع شود!

در همین رابطه جوادی یگانه جامعه‌شناس حکومتی در واکنش به پدیده اتوبوس‌خوابی افزون بر گورخوابی و... در توئیتی نوشت: «آنچه در اتوبوس‌خوابی مغفول مانده، واقعیت عریان فقر در اثر سیاست‌های اقتصادی چند ساله و چند دهه اخیر و البته تشدید تحریم‌ها و در نتیجه انحلال طبقه متوسط است»؛ اما معلوم است که رئیس شورای شهر و شهردار تهران به این سخنان اعتنایی ندارند و به همان پاک کردن صورت مسأله می‌چسبند که هم راحت‌تر است و هم تجربه‌اش را دارند! (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۱۵دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eaa9a9a1-9ec8-4940-9522-0d5ebb4b11dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات