728 x 90

رد گم کنی خامنه‌ای سه ماه پس از مسمومیت دانش‌آموزان

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع

رد گم کنی خامنه‌ای سه ماه پس از مسمومیت دانش‌آموزان:

یک اشاره‌یی می‌خواهم بکنم به این مسأله‌ٔ رایجِ این روزها

که گفته می‌شود مسمومیّت دانش‌آموزان

اگر واقعاً دستهایی در کار باشد و افرادی، گروه‌هایی

در این زمینه دخالت داشته باشند، بایستی دستگاههای مسئول

سررشته‌ٔ این جنایت را پیدا کنند

 

 

خامنه‌ای ۱۵اسفند ۱۴۰۱:

من یک اشاره‌یی هم می‌خواهم بکنم به این مسأله‌ٔ رایجِ این روزها که مسأله‌ٔ گفته می‌شود مسمومیّت دانش‌آموزان. در این زمینه، مسئولان خب اطّلاع دارم، نشسته‌اند، بحث کرد‌ه‌اند و تلاش می‌کنند، وظایف را مشخّص کردند. من می‌خواهم تأکید کنم که این مسأله را بِجدّ باید تعقیب کنند! مسأله مسأله‌ٔ مهمّی است. اگر واقعاً دستهایی در کار باشد و افرادی، گروه‌هایی، در این زمینه دخالت داشته باشند، این جنایتِ بزرگ و غیرقابل اغماضی است. اگر کسانی تو این کار دست دارند ــ که لابد دست دارند کسانی بلاشک؛ به یک نحوی حتماً کسانی دست دارند ــ بایستی دستگاههای مسئول، دستگاههای اطّلاعاتی، دستگاههای انتظامی دنبال کنند و سررشته‌ٔ این جنایت را پیدا کنند، هم عاملان را، هم مسبّبین را و اینها بایستی به اشدّ مجازات محکوم بشوند و درباره‌ٔ اینها اشدّ مجازات بایستی اجرا بشود؛ چون این یک جنایت کوچکی نیست.

این جنایتی است، هم در حقّ معصوم‌ترین عناصر یک جامعه، یعنی کودکان، و هم موجب رعب، موجب ناامنی، موجبِ ناامنیِ روانیِ جامعه، نگرانیِ خانواده‌ها، موجب اینها است. اینها چیزهای کوچکی نیست. اینها را بایستی با جدّیّت دنبال بکنند و کسانی اگر چنان‌چه محکوم شدند، عفوی هم در مورد اینها وجود نخواهد داشت؛ این را همه بدانند. (سایت خامنه‌ای رژیم ۱۵اسفند)

 

توئیت خانم مریم رجوی:

 

رئیسی جلاد

توطئه جدید دشمن برای ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان و والدین آنها

اقدامی ضدبشری است

تلویزیون رژیم ۱۵اسفند ۱۴۰۱:

رئیسی:

در ارتباط با این توطئه جدید دشمن که عبارت است از ایجاد دلهره در دل دانش‌آموزان و دل بچه‌ها و دل والدین بچه‌ها، این یک جنایت علیه بشریت است و این به ما این هشدار رو میده که دشمن برای ایجاد یک جنایت و ایجاد دلهره و تشویش خاطر کودک، نوجوان و جوان و زن و مردم و این منطقه و اون منطقه و این‌ها، اصلاً نمی‌شناسه. این هشدار از این جهت هست که همه دست‌اندرکاران بدانند که حلقاتی که دشمن دارد دنبال می‌کند برای ایجاد التهاب در جامعه.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۵اسفند ۱۴۰۱)

 

 

سردژخیم اژه‌ای

کسانی که دانش‌آموزان را مسموم می‌کنند مفسد فی‌الارض هستند

افراد التهاب‌آفرین و دروغ‌پراکن در قضیه مسمومیت‌ها احضار شوند

سردژخیم اژه‌ای ۱۵اسفند ۱۴۰۱

اژه ای: کسانی که الآن دارند نسبت به این موضوع التهاب آفرینی می‌کنند همراه با دشمن، دروغ‌پراکنی می‌کنند. من دیروز عرض کردم امروز دوباره اینجا تأکید می‌کنم در استان هم که حتماً در هر استانی قرار شده که ما یعنی ممکن است بیش از یک شعبه، ولی یک شعبه حداقل در مرکز استان اختصاص پیدا بکند و کسانی که نسبت به این موضوع التهاب آفرینی می‌کنند، دروغ می‌گویند، شایعه می‌سازند اینها را حتماً احضار کنند، از دو حال خارج نیست یا این هست که روشن می‌شود، احراز میشه که همراه دشمن همراه با سوء نیت هستند که خب باید به اشد مجازات برسند، اگر هم احیاناً فرض بکنید احراز شد که این غفلت کرده، سوء نیتی نداشته، اینجا هم باز به‌لحاظ اهمیت مطلب نمی‌شود از آن گذشت بله ممکن است که در آن حد افساد فی الارض نباشد اما حتماً این افرادی که بعد از این همه صحبتی که شده، احضاری که شده باز هم یک مطلبی دروغ بگویند مطلب بدون استناد بگویند و بر این اضطراب و بر این دلهره بیفزایند حتماً از اینها هم نباید گذشت.

(خبرگزاری میزان رژیم ۱۵اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a574b4a-d0fa-40c2-8540-5aec6de637ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات