728 x 90

رجزخوانی و قدرت‌نمایی رئیسی جلاد، پاسدار سلامی و آخوندهای حکومتی از فجایع انسانی در غزه

بمباران غزه
بمباران غزه

رئیسی جلاد در مصاحبه با الجزیره گفت: واشنگتن از ما می‌خواهد هیچ اقدامی نکنیم، این یک خواسته باطل است.

گوینده تلویزیون رژیم گفت:

آقای رئیسی در گفتگو با الجزیره شکست رژیم صهیونیستی در عملیات ترکیبی در نوار غزه را شکستی آشکار و بزرگ همانند طوفان الاقصی توصیف کرد و گفت واشنگتن از ما می‌خواهد هیچ اقدامی نکنیم در حالی‌که از رژیم صهیونیستی حمایت گسترده‌یی می‌کند و این یک خواسته باطل است و پاسخ عملی و علنی پیام را هم دریافت کرد (تلویزیون شبکه یک رژیم ۷آبان).

 

پاسدار سلامی سرکرده سپاه پاسداران خامنه‌ای روز ۶آبان در بحبوحه کشتار و فجایع انسانی در غزه با خوشحالی و رجزخوانی گفت: ماجرای غزه ضلعی از اضلاع هندسه تقابل جهانی‌ست.

پاسدار سلامی:

دشمنان اسلام که امروز در قامت آمریکا انگلیس رژیم صهیونیستی و متحدان آنها ظهور پیدا کرده است این‌ها می‌جنگند. ماجرای غزه هم امتدادی از همین تقابل است یک ضلعی از اضلاع هندسه این تقابل جهانی‌ست بین اسلام و کفر در عصر حاضر منتها ضربتی که دشمن در عملیات طوفان الاقصی خورد غیرمنتظره بود استثنایی بود بی‌نظیر بود کاملاً غافلگیرکننده بود همه را غافلگیر کرد.

در این جغرافیای اسلام وجود یک قوم اندکی صهیونیست چه منطقی دارد؟ نه منطق جغرافیایی نه منطق تاریخی نه منطق راهبردی هیچ منطقی ندارد.

ناگهان بامداد ۱۵مهرماه همه چیز در هم شکسته شد تمام رویاها تمام افسانه‌ها تمام آن داستانهای ساختگی همه فرو ریخت همه فرو ریخت ناگهان ناگهان صهیونیستها متوجه شدند خطوط اول شکسته است غزه‌ای‌ها در گام اول بیش از مساحت غزه را از صهیونیستها باز پس گرفته بودند.

می‌دانید رژیم صهیونیستی در باریکه‌ای زندگی می‌کند که گاه عرض آن چهارده کیلومتر است فقط یک عملیات بیت‌المقدس ما کافی است تا او را کاملاً بشکند در آنجا....

(تلویزیون شبکه افلاک رژیم ۶آبان)

 

نمونه‌های دیگری از رجزخوانی و قدرت‌نمایی و خوشحالی نمایندگان خامنه‌ای و آخوندهای حکومتی از فجایع انسانی، در جمعه‌بازارهای ولایت فقیه:

آخوند کریمی تبار نماینده خامنه‌ای در ایلام ۵ آبان ۱۴۰۲

کابوس‌شان این هست که حزب‌الله وارد جنگ بشه چون تهدید کرده حزب‌الله که اگر بخواهند حمله زمینی داشته باشند حزب‌الله می‌زند در برابر ۱۵۰هزار موشک در انواع مختلف و حتی نقطه زنی که حزب‌الله اماده کرده جهنمی برای اینها به‌وجود می‌اورد که در هیچ جای سرزمینی که اشغال کرده‌اند امنیتی نداشته باشند.

ما در شرایطی هستیم که جبهه مقاومت اعم از لبنان و سوریه و عراق و یمن جمهوری اسلامی در شرایطی هستند که اینها اراده کنند برای همیشه این رژیم اشغالگر را از صحنه روزگار محو خواهند کرد.

اتفاقی که برای اونها کاملاً غیرمنتظره بود موشک‌هایی بود که انصارالله یمن به سمت اشغالگران شلیک کرد محاسبات اون‌ها را بهم ریخته.

(تلویزیون ایلام رژیم ۵آبان)

 

آخوند موسوی اعظم امام جمعه خامنه‌ای در یاسوج ۵ آبان ۱۴۰۲

اینجا بگوییم مرگ بر اسراییل کفایت نمی‌کند البته الحمدالله الآن در عراق دارند عین الاسد و جاهای دیگر را می‌زنند یک حمله‌هایی هم شروع شده خب کمک بکنیم در این زمینه خب ما وظیفه‌ای داریم انشاءالله اجازه هم بدهند می‌بینند که از همین ایران سیل جمعیت سرازیر می‌شود به‌طور قطع و یقین در این هیچ شک و تردیدی هم نداریم این جهاد اکبر است با این یهود اغلب انبیاء الهی را اینها کشتند اغلب پیغمبران را اینها کشتند... .

(تلویزیون شبکه دنا رژیم ۵آبان)

 

آخوندی عبادی‌زاده نماینده خامنه‌ای در استان هرمزگان ۵ آبان ۱۴۰۲

توی ورزشگاهی مثلا شصت، هفتاد هزار نفری در ورزشگاه فوتبال وقتی که سکوت برای ادای احترام به شهدای غزه مطرح می‌شود اینها سر و صدا می‌کنند شبهات حقوقی مطرح می‌کنند شبهات مذهبی مطرح می‌کنند کمکهای اقتصادی مطرح می‌کنند که آقا ایران چقدر پول را برده به غزه خرج کرده مصرف کرده تریلیونها دلار می‌آیند و در منطقه خاورمیانه خرج می‌کنند از اون سوی دنیا هیچ دست آوردی هم ندارند.

شما کل بودجه نظامی کشور را نگاه کنید عدد حمایتی در جریان غزه که دارد امنیت ملی ما را تأمین می‌کند برادران امروز اگر ما با صهیونیستها در کنار مرزهایشان در تقابل نباشیم فردا می‌آیند توی خانه ما...

(شبکه خلیج‌فارس رژیم ۵آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e69e9339-1f93-441e-b773-86a29b8dc408"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات