728 x 90

راهزنی جدید دریایی سپاه پاسداران در آبهای خلیج‌فارس

کشتی نفتی
کشتی نفتی

رژیم آخوندی از یک راهزنی دریایی دیگر در آبهای خلیج فارس خبر داد. یک مقام سپاه تروریستی پاسداران از توقیف یک «کشتی خارجی حامل ۲۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق» و بازداشت هشت خدمه‌ آن خبر داد.

غلامحسین حسینی، مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، روز یکشنبه چهارم اردیبهشت به خبرگزاری حکومتی فارس گفت این کشتی در شمال خلیج‌فارس توقیف شد.

او توضیحی در مورد مالکیت کشتی و هویت خدمه آن نداد اما گفت که کشتی یاد شده به اسکله بوشهر هدایت و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم در بوشهر اعلام کرد: ۸خدمه‌ این شناور که خارجی هستند دستگیر و به اسکله‌ بوشهر هدایت شده‌اند که برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل می‌شوند.

۵فروند لنج نیز که قصد داشتند به این شناور خارجی سوخت برسانند، بازرسی شدند و مدارک آن‌ها برای بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات ضبط شد.

 

سپاه پاسداران روز ۲۶ فروردین نیز از توقیف یک کشتی حامل ۲۵۰هزار لیتر سوخت در خلیج فارس خبر داده و گفته بود که هفت خدمه این کشتی بازداشت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان هم روز ۲۰ فروردین اعلام کرده بود که سپاه پاسداران یک کشتی خارجی حامل ۲۲۰ هزار لیتر سوخت را توقیف و ۱۱ خدمه خارجی آن را هم بازداشت کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c368ca8f-3a52-4ee0-8ef2-9961deee43f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات