728 x 90

رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران و رودهن منجر به جانباختن ۷هموطن شد + توئیت خانم مریم رجوی

رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران که منجر به فوت ۴ هموطن و مصدوم شدن ۸ نفر شد
رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران که منجر به فوت ۴ هموطن و مصدوم شدن ۸ نفر شد

توئیت خانم مریم رجوی

 

شامگاه شب گذشته چهارشنبه ۵مرداد بارش شدید باران در استان تهران به‌وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان به‌ویژه نقاط غربی و جنوبی رویدادهایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای به‌ویژه در منطقه کن (امامزاده داوود) رقم خورد.

بنا به گزارش خبرگزاری حکومتی تابناک ۶مرداد این فاجعه منجر به فوت ۶هموطن و مصدوم شدن ۹نفر شده است و شمار بسیاری مفقود که هنوز مشخص نشده است.

مردمی که از سیل شب گذشته جان سالم بدر برده‌اند و حالا ماشین هایشان در گل گیر کرده و اینطور کنار جاده مانده‌اند.

کشته‌های سیل امام‌زاده داوود به ۶ نفر رسید

به گفته  معاون عملیات  هلال احمر رژیم  شمار کشته‌شدگان سیل و رانش زمین در امامزاده داود به ۶ نفر و مصدومان به ۹ نفر رسید. همچنین جست‌وجوی ۱۴ مفقودی ادامه دارد.

 یک فوتی بر اثر جاری شدن سیلاب در رودهن

به‌گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا: بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان دماوند، موجب وقوع سیل در این بخش شد و به روستاهای اطراف خسارت وارد کرد.

فرماندار رژیم در شهرستان دماوند در این مورد گفت در سیل بامداد امروز بخش رودهن، یک فرد میانسال مفقود شده بود که دقایقی پیش توسط تیم عملیاتی ستاد بحران شهرستان، جسد وی کشف شد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad83afa7-6b68-4bfd-971a-df6df63e78eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات