728 x 90

راز انتقام سخت و بی‌خطر

سرانجام پس از چند روز تهدید سنگین انتقام و ادعای نابودی ناوها و نیروها و ارتش آمریکا در منطقه، پاسداران خامنه‌ای در بامداد ۱۸دی چند موشک به مقر نیروهای آمریکایی در عراق شلیک کردند. شلیک‌هایی که هیچ هم‌خوانی با شعارهای پیشین نداشت.

پاسدار سلامی ـ کرمان ۱۷دی ۹۸: «حرف آخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام‌کننده، مطمئن باشید».

پاسدار رضایی ۱۵دی ۹۸: «تقاص ما سخته انتقام ما سخت است و مدبرانه است».

سعدالله زارعی از باند خامنه‌ای ـ ۱۶دی ۹۸: «به‌نظر من حداقل چیزی که در این صحنه می‌تواند اتفاق بیفتد این است که کلیه ناوهای آمریکا در خلیج‌فارس را از بین ببریم».

اما ساعتی بعد از انتقام معلوم شد نه تنها ناوها و نیروهای آمریکا از بین نرفت بلکه یک قطره خون هم از دماغ کسی خارج نشد. تا جایی که صدای خودی‌هایشان هم درآمد.

تلویزیون رژیم ۱۸دی۹۸: «سؤال پرسیدن گفتن در مورد تلفات آمریکایی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کنین چون بعضی رسانه‌های خارجی به مردم القا می‌کنن که پایگاه تخلیه شده بود».

روز ۲۰دی راز انتقام سخت و بی‌خطر پاسداران برملا شد.

آندرس برزینس، فرمانده نیروهای لتونیایی در عراق، گفت: "به‌دلیل اطلاع قبلی از وقوع حمله، فرصت کافی برای سربازان وجود داشت تا در مکانهای امن پناه بگیرند".

هم‌چنین رئیس ستاد ارتش دانمارک به صراحت گفت این کشور ۶ساعت قبل از آغاز حمله در جریان این حمله قرار گرفته است و در نتیجه فرصت لازم برای اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از نیروهای خود داشته است.

این هم یکی از نشانه‌های شعبده و فریب ولایتی است که کمرش در جریان قیام سراسری مردم ایران شکست و عصای جنگ‌افروزش هم در آتش سوخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2e3299d-2c3f-4d04-ad5f-ec7f8dac3485"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات