728 x 90

رابرت مالی: رژیم ایران زنگ خطر را در تمام منطقه به صدا درآورده است

رابرت مالی
رابرت مالی

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران روز جمعه ۲۸آبان طی سخنانی در بحرین گفت، به نقطه‌ای نزدیک می‌شویم که شاید بازگشت به توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ منافعی که این توافق در پی دارد را از دست بدهد.
رابرت مالی روز شنبه ۲۹آبان طی یک کنفرانس در منامه گفت، زمانی فرا خواهد رسید که اگر رژیم ایران به پیشرفت‌های فعلی خود ادامه دهد، غیرممکن می‌شود که به توافق هسته‌یی برجام بازگردیم و منافع آن توافق را بار دیگر داشته باشیم»


وی در ادامه افزود، پیشرفت‌های رژیم ایران زنگ خطر را در تمام منطقه به صدا درآورده... و این همان چیزی است که به گذر زمان سرعت بخشیده و همه ما را به این نقطه رسانده که بگوییم زمانی اندکی برای بازگشت به توافق هسته‌یی برجام باقی مانده است.
رابرت مالی تصریح کرد، هیچ ابهامی وجود ندارد که مقامات رژیم ایران در حال حاضر مشغول چه کاری هستند، این‌که می‌خواهند مذاکرات را طولانی و پیشرفت در برنامه هسته‌ییشان را سرعت ببخشند.
آمریکا در این مورد با چین و روسیه موضعی مشترک دارد، چرا که همه می‌خواهیم از وقوع بحران جلوگیری کنیم. همه ما خواهان جلوگیری از بحرانی هستیم که رژیم ایران در ادامه این راه ممکن است ایجاد کند.
از این پیش‌تر، فرانسه به رژیم ایران در مورد اتخاذ موضع ساختگی در مذاکرات هسته‌یی هشدار داده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a896847f-14b0-4094-96ed-34f4fbab5ad9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات