728 x 90

رئیسی زیر ضرب مجلس و مهره‌ها و مطبوعات رژیم - دفاع خامنه‌ای از دولت رئیسی جلاد

خامنه‌ای ولی فقیه رژیم و رئیسی جلاد
خامنه‌ای ولی فقیه رژیم و رئیسی جلاد

حمله‌ها به رئیسی و دولت او به‌نحو بی‌سابقه‌یی بالا گرفته و وی اکنون مجبور است علاوه بر جرایم خودش، سپر بلای خامنه‌ای و سیاست‌های خانمان سوز خامنه‌ای هم، قرار بگیرد.

امام جمعهٔ خامنه‌ای در زاهدان گفت: رئیسی به وزرا و مسئولانشان توصیه کنند کمتر حرف بزنند مجبور نیستند هر حرف بی‌ربط بزنند و بعد هم مردم را سرگردان کنند، اگر عرضه کار دارند کار کنند اقلا حرف نزنند و داغ دل مردم را تازه نکنند.

همتی، رئیس سابق بانک مرکزی با اشاره به کشمکش بین دولت و مجلس گفت ناهماهنگی برای حذف ارز ۴۲۰۰تومانی در داخل و بین دولت و مجلس موج می‌زند.

 

یک کارشناس حکومتی با اشاره به‌عملکرد دولت رئیسی گفت: معنای دو میلیون تن قاچاق آرد این است: کشور را قاچاقچی‌ها اداره می‌کنند.

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت: شکافها در حکومت آن‌قدر جدیست که اگر تحریم هم رفع شود، بحران معیشت حل نمی‌شود!

این روزنامه می‌نویسد: اگر تحریم‌ها هم لغو شود دولت تصور می‌کند می‌تواند با این پول هزینه‌ها را حل کند. اما شکاف‌های پرنشده‌ای در هزینه‌های دولت وجود دارد که منابعی هم از مسیر فروش نفت حاصل شود را تلف می‌کنند و چیزی برای وعده‌های حمایت از معیشت مردم باقی نمی‌ماند. ( روزنامه جهان صنعت رژیم ۱۹اردیبهشت)

 

در بحبوحه خشم و انزجار مردم از گرانی و سهمیه‌بندی نان و حملات مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی به رئیسی در مقام رئیس‌جمهور رژیم، ولی‌فقیه ارتجاع در دیدار با مزدوران نظام به دفاع از سیاست‌های اقتصادی رئیسی پرداخت و گفت: «امروز کارهایی که دولت در زمینه اقتصاد در پیش دارد کارهای مهمی است و احتیاج به کمک همه دارد یعنی همه دستگاهها قوای مختلف آحاد مردم مجموعه‌ها همه باید به دولت انشاالله کمک بکنند که بتواند به این نتایج دست پیدا کند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۹اردیبهشت)

 

آخوند مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به‌شدت گرفتن حملات به رئیسی جلاد در پی موج گرانی‌های اخیر، گفت: می‌خواهند فضای عمومی جامعه را علیه رئیسی بشورانند. هر اقدامی در مقابل این دولت صورت می‌گیرد یا از جهالت است یا عداوت. چندتا کالا را علم کرده‌اند و بزرگنمایی می‌کنند.

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا نوشت: مصباحی مقدم درباره این میزان نقد از عملکرد دولت رئیسی چیست گفت: دلیل عمده این انتقادات نداشتن مبانی رفتار دولت رئیسی است و دیگر آن‌که، موضوع نوعی تخریب است و با قصد صدمه‌زدن به این دولت انجام می‌شود به این معنا که نگذارند دولت کارش را درست انجام دهد و می‌خواهند فضای عمومی جامعه را علیه او بشورانند. (خبرگزاری انتخاب رژیم ۱۹اردیبهشت)

 

رسانه‌های حکومتی نسبت به فوران خشم و اعتراض مردمی به‌خاطر وضعیت فاجعه معیشتی هشدار می‌دهند

روزنامه حکومتی آرمان نوشت: اکنون خط فقر دست‌کم ۱۱میلیون تومان است و ۶۰درصد مردم زیر خط فقر هستند.

این منبع حکومتی هشدار داد: «امروز مسأله اصلی (مردم) قوت لایموت و سلامتی است. همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم. به همین دلیل اگر این کشتی سوراخ شود، هیچ فردی از ما جان سالم به در نخواهد برد.... امروز با گرانی‌های لحظه‌ای مواجه هستیم و شبکه‌های معاند شبانه‌روز وضعیت نظام را آشفته و خراب نشان می‌دهند که آسیب‌های زیادی به نظام وارد می‌کند. (روزنامه آرمان رژیم ۱۹اردیبهشت)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6a3ce24-25c0-46f7-9d7e-e1efe4c83685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات