728 x 90

رئیسی جلاد: عملکرد دولت کنونی آمریکا با دولت عهد شکن قبلی تفاوت اساسی نکرده است

رئیسی جلاد
رئیسی جلاد

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در دیدار با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی در تهران، به لفاظی و کلی‌گویی، درباره مذاکرات اتمی و سیاست حکومت آخوندی پرداخت و بن‌بست رژیم در مهمترین مسألهٔ سیاست خارجی را به نمایش گذاشت.

رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن بکارگیری دیپلماسی پویا و سازنده برای حل مسائل و مشکلات منطقه‌یی و بین‌المللی خود همواره بر همزیستی مسالمت‌آمیز و برقراری ارتباط شایسته متوازن و به دور از هر گونه دخالت خارجی تأکید داشته و هر مذاکره‌ای که منافع ملی کشور و مردم ما را تضمین نماید از آن حمایت می‌کنیم.

جمهوری اسلامی ایران هیچ زمان میز مذاکره را ترک نکرده است و همواره با جدیت و ابتکارعمل وارد میز مذاکره شدیم اعزام یک تیم جامع به مذاکرات بیانگر اراده جدی ایران در پیشبرد دیپلماسی و پاسخ‌گویی به شبهات و ابهاماتی است.

 

امیر عبداللهیان وزیر خارجه رژیم نیر در دیدار با سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، به التماس از آمریکا برای رفع تحریم‌ها پرداخت و گفت: امروز در وین یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف‌های غربی قرار دارد که در مقابل جامعه جهانی باید رفتار واقعی خود را به نمایش بگذارند. ما با جدیت، با برنامه، با ابتکار،در میز مذاکره حضور داریم. برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم. زمان پایان مذاکره را ترجمان اراده طرفهای غربی در پایبندی کامل آنها به رفع تحریم‌ها و بازگشت همه طرف‌ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77c0e79f-5f12-42e6-9edc-f8fa39602ad3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات