728 x 90

رئیسی جلاد حقوق فروردین بازنشستگان را بدون افزایش وعده داده شده برای سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

تجمع اعتراضی بازنشستگان اهواز - آرشیو
تجمع اعتراضی بازنشستگان اهواز - آرشیو

رئیس کانون حکومتی بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران اعتراف کرد که دولت رئیسی حقوق فروردین بازنشستگان را بدون افزایش وعده داده شده برای سال۱۴۰۲، پرداخت کرد.

علی دهقان کیا در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم گفت: طبق روال گذشته حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفباء آغاز می‌شود و تا پایان هر ماه ادامه خواهد داشت.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در فروردین‌ماه افزایش یافته است یا خیر، گفت: بازنشستگان در فروردین‌ماه، همانند سال گذشته حقوق خود را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در خصوص چرایی عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار ادامه داد: باید ابلاغ حقوق جدید بازنشستگان توسط دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر شود و با توجه به این‌که تا پانزدهم ماه جاری همه جا تعطیل بود و تکلیف بازنشستگان سایر سطوح مشخص نبود به همین جهت سازمان تأمین اجتماعی احکام حقوقی جدید بازنشستگان را صادر نکرده است و حقوق بازنشستگان بر اساس رقم سال گذشته پرداخت شده است.

یادآوری می‌کنیم حقوق بازنشستگان محروم، حتی با احتساب افزایش حقوق وعده داده شده، به گفتهٔ کارشناسان رژیم ۳تا ۴بار زیر خط فقر است که اکنون دولت رئیسی همین حقوق ناچیز را هم غارت می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d7bd8db-15c3-4b4c-abbf-bb08960aba07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات