728 x 90

رئیس پلیس آگاهی سراوان توسط افراد مسلح به هلاکت رسید

رئیس پلیس آگاهی سراوان توسط افراد مسلح به هلاکت رسید
رئیس پلیس آگاهی سراوان توسط افراد مسلح به هلاکت رسید

پاسدار جلیلیان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی سیستان و بلوچستان، از هلاکت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان در یک تهاجم مسلحانه خبر داد.

متعاقباً نیروی تروریستی قدس مرگ زن وی در بیمارستان را در اثر جراحات وارده پس از اصابت گلوله اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه ۱۰اردیبهشت گفت: در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح امروز پاسدار سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده‌اش در تردد بودند، ترور شد.

پاسدار جلیلیان ضایعه هلاکت رئیس آگاهی سراوان را به خامنه‌ای تسلیت گفت.

به قرار اطلاع یک اکیپ از استانداری به سراوان رسیده و دو اکیپ دیگر از انتظامی و آگاهی استان و هم‌چنین اداره کل اطلاعات استان به سراوان رفتند تا در مورد هلاکت رئیس آگاهی و علت آن به تحقیق بپردازند. جلسه تحقیقات بعدازظهر یکشنبه با حضور فرماندار سراوان برگزار شد. گفته می‌شود پاسداران نیروی انتظامی در وحشت و اضطراب به‌سر می‌برد.

تصاویری از هلاکت علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان در چهارراه ناهوک سراوان که توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله کشته شد.

رئیس پلیس آگاهی سراوان توسط افراد مسلح به هلاکت رسید

خاطرنشان می‌شود روز گذشته شنبه ۹ اردیبهشت فردی با خودرو به دو آخوند حکومتی در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آنها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد.

همچنین روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت آخوند عباسعلی سلیمانی عضو خبرگان ارتجاع و نماینده سابق خامنه‌ای در سیستان و بلوچستان با رگبار یکی از مأموران حفاظت بانک در بابلسر به هلاکت رسید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/481ea931-c1db-4589-ae35-ab3e40ae1e55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات