728 x 90

رئیس شورای رهبری ریاست‌جمهوری یمن: مردم یمن در برابر شبه‌نظامیان ایرانی نه خسته می‌شوند و نه تسلیم

رشاد العلیمی رئیس‌جمهور و رئیس شورای رهبری ریاست‌جمهوری یمن
رشاد العلیمی رئیس‌جمهور و رئیس شورای رهبری ریاست‌جمهوری یمن


دکتر رشاد العلیمی رئیس‌جمهور و رئیس شورای رهبری ریاست‌جمهوری در مونیخ گفت: یمن به فشار مهم جامعه بین‌المللی برای برقراری مجدد امنیت، ثبات و آوردن شبه‌نظامیان حوثی تروریست به پای مذاکرات صلح نیاز دارد.
وی تأکید کرد که «مردم یمن هرگز از مبارزه برای غلبه کابوس شبه‌نظامیان حوثی تروریستی و نقشه‌های خرابکارانه آنها که از سوی رژیم ایران حمایت می‌شود، خسته یا تسلیم نخواهند شد، همه یمنی‌ها برای دستیابی به صلحی جامع و عادلانه، در مورد شرایط ارجاع صلح توافق شده، به‌ویژه قطعنامه ۲۲۱۶ به مبارزه ادامه خواهند داد.
رشاد العلیمی روز شنبه ۲۹بهمن در جلسه مشورتی در حاشیه پنجاه‌ونهمین کنفرانس امنیتی مونیخ بیانیه خود را اعلام کرد.
وی افزود: اگر جامعه بین‌المللی خواهان یک راه‌حل صلح‌آمیز از طریق مذاکره است، باید از طریق یک مسیر جامع شامل رسیدگی به همه مسائلی که باید به آن رسیدگی شود، از جمله کنار گذاشتن ایدئولوژی فرقه‌یی فوق محافظه‌کار گروه تروریستی، در درجه اول از سرکوب زنان و فعالان جلوگیری شود. .
رئیس شورای رهبری در پایان گفت: ما آرمان مردم را داریم، تا زمانی که از کابوسی که مردم ما با آن دست و پنجه نرم کرده‌اند خلاص نشویم، سیر نمی‌شویم و خسته نمی‌شویم.(وبسایت سبانت ۲۹بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffa4ebac-5ea4-4ad4-bfeb-ed59f10058cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات