728 x 90

رئیس سازمان مدیریت بحران رژیم: هر گسلی در تهران بالاتر از ۷ریشتر زلزله ایجاد کند دو میلیون نفر به‌صورت مستقیم تحت تاثیر قرار می‌گیرند

زلزله
زلزله

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران در حکومت آخوندی گفت: «تهران با ابزارها، امکانات و سازه‌های آهنی موجود، در صورت وقوع زلزله آن گونه که بعضی‌ها می‌گویند، کن فیکون نخواهد شد اما آسیب در تهران و نیازهای بعد از آن بسیار بالا خواهد بود... اگر بگوییم هر گسلی در تهران بالاتر از ۷ریشتر زلزله ایجاد کند، قطعاً دو میلیون نفر به‌صورت مستقیم تحت تاثیر قرار می‌گیرند». .

سایت خبر فوری رژیم که این اظهارات را منتشر کرده به‌نقل از ضیایی رئیس وقت هلال احمر در اسفند۹۵ اضافه می‌کند: «آمادگی برای مقابله با زلزله احتمالی در تهران بسیار کم است و در صورت وقوع زلزله بیش از ۲۰۰هزار نفر کشته خواهند شد... مردم و مسئولان هیچ‌کدام نمی‌دانند که روی بمب ساعتی نشسته‌ایم». .

این سایت حکومتی افزود: شاید دردناک باشد اما در کنار آمار ۲۰۰هزار قربانی احتمالی زلزله تهران، مدیر وقت بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و نایب‌رئیس وقت شورای شهر تهران در سال‌های ۹۴ و ۹۵ هم در اظهارنظرهایی تلفات احتمالی زلزله شدید در پایتخت را یک میلیون نفر برآورد کرده بودند». (سایت خبر فوری رژیم ۲۲خرداد ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1316003a-db1b-47b9-9cc9-33c78acb7e9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات