728 x 90

رئیس‌جمهور کره جنوبی: بزرگترین تهدید و دشمن امارات رژیم ایران است

یون سوک یول؛ رئیس‌جمهور کره جنوبی
یون سوک یول؛ رئیس‌جمهور کره جنوبی

یون سوک یول؛ رئیس‌جمهور کره جنوبی که برای دیداری از امارات متحده عربی در این کشور به‌سر می‌برد؛ رژیم ایران را بزرگترین تهدید و دشمن امارات دانست.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی که این خبر را مخابره کرد، نوشت: رئیس‌جمهور کره روز یکشنبه ۲۵دی در دیدار با نظامیان کره‌ای که در امارات مستقر هستند افزود: «امنیت امارات امنیت ماست».
آسوشیتدپرس نیز در گزارشی به‌تاریخ سه‌شنبه ۲۷دی نوشت که رئیس‌جمهور کره جنوبی در امارات از بازگشت به انرژی هسته‌یی حمایت کرد و امنیت امارات را به‌عنوان یک ملت برادر امنیت کره دانست و گفت: «دشمن امارات، تهدید کننده‌ترین ملت آن، رژیم ایران است و دشمن ما، کره شمالی... . ما در وضعیت بسیار مشابهی با امارات هستیم».
آسوشیتدپرس در ادامه گزارش خود اضافه می‌کند: «... کره جنوبی خود را تحت فشار تنشها بر سر توافق هسته‌یی فروپاشیده ایران با قدرتهای جهانی قرار داده است. میلیاردها دلار سرمایه ایران در سئول باقی مانده است که به‌دلیل تحریم‌های آمریکا مسدود شده است. رژیم ایران در سال۲۰۲۱ یک نفتکش کره جنوبی را ماهها در بحبوحه اختلاف در اختیار داشت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79045dfe-391d-4b8c-a6b2-bd79ace91b86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات