728 x 90

رئیس‌جمهور ارتجاع: می‌دانیم باز سال ۶۰ را یک جوری برگردانند توی ۹۷، ۹۸، ۹۹، سال ۶۰ را دشمن به یک نحو دیگر دارد تکرار می‌کند

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی امروز ۲۹مرداد۹۹ در جلسه هیات دولت رژیم نسبت به شرایط کنون نظام آخوندی ابراز وحشت کرد و گفت: «واقعا ما الآن سختیها را که این روزها مشاهده می‌کنیم گاهی وقت ها یادمان می‌رود که در سال۵۹ و ۶۰ اوایل دهه۶۰ چه سختی‌هایی ما داشتیم. شما ببینید کاری که دشمنان ما با ما انجام دادند در ۷تیر بزرگترین شخصیتهای ما را شهید کردند و فکر کردند کل نظام تمام شده. گفتند مجلس تعطیل است دولت تعطیل است قوه قضاییه تعطیل است و مردم و مسئولان ما و هدایتهای ان روز امام راحل ما نگذاشت یک روز مجلس تعطیل بشود. بعد از ۷تیر وقتی ما مجلس تشکیل دادیم چون نفر عدد کم بود از بیمارستان با برانکارد نماینده‌ها آمدند توی مجلس تا مجلس رسمیت پیدا کند.

حالا با این تیر نتوانستند نظام را زمین بزنند، آمدند در یک فاصله بسیار کوتاهی در حدود ۲ماه بعد، این ۷تیر بود، مرداد، شهریور، در ۸شهریور یک توطئه دیگری مشابه ۷تیر طراحی کردند و مقامات عالی دولتی، رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، مقامات امنیتی، همه را به‌شهادت رساندند با آن صدای انفجاری که از همین ساختمانی که الآن ما در آن هستیم بلند شد آن‌روز و ما در کنار در همین مجلس شورای اسلامی بودیم و دود از این ساختمان بلند می‌شد».

روحانی افزود: «همه فکر می‌کردند دیگر این ضربه، ضربه نهایی است ما را از پا در می‌آورد… ما امروز در هفته دولت یک مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش داریم. یک چیزی شبیه همان سالهای ۶۰ و آن توطئه‌های بزرگی که علیه ما طراحی کردند. امروز هم استکبار جهانی همان توطئه را علیه ما طراحی کرده. آنوقت می‌خواست با کشتن مسئولان ما نظام را به زمین بزند. یک روز خواست با جنگ ما را به زمین بزند. امروز با جنگ اقتصادی. امروز با جنگ اقتصادی وارد شده تا نظام ما را و ملت ما را بشکند و به زانو در آورد.

باز سال۶۰ را یک جوری برگردانند، توی ۹۷، ۹۸، ۹۹، آنهایی که حالا کامل برایشان ملموس نیست با زبان دیگری حرف می‌زنند ولی اکثریت قاطع جامعه ما برایشان ملموس است. می‌دانند دو مرتبه سال۶۰ را دشمن به یک نحو دیگر دارد تکرار می‌کند. ما قدرتمان را توانمان را ایستادگی خودمان را، تاب آوری خودمان را از دست نخواهیم داد. خب مردم باید بدانند دولت با همه توان در خدمت آنها است».

آخوند روحانی هم‌چنین ترس و عصبانیت خود را از سازوکار ماشه نشان داد و گفت: «خب آمدند در شورای امنیت و دیدند وضع چگونه بود. . . من اینجا تشکر می‌کنم از آن ۱۱ کشوری که رأی ندادند به آمریکا و تشکر می‌کنم از آن ۲ کشوری دوستی که در برابر آمریکا با قاطعیت رأی منفی دادند. . . . حالا آمدند که آمریکا می‌خواهد نمی‌دانم از سازوکار چی چی در برجام استفاده کند. سازوکار ۲۲۳۱، نیست که استفاده بکند، عقل چیز شریفی است. در ۲۲۳۱ شما بخوانید این قطعنامه را همه جا می‌گوید طرفهای برجام، یا یکی از طرفهای برجام، آمریکا که به صراحت گفته من از برجام خارج شده، نیستم. توهین کرده به برجام گفته این یک پیمان، بدترین پیمان بوده که بسته شده و آمریکا، دولت قبل بسته. خب گذاشته کنار رفته بیرون».

آخوند روحانی سپس با دجالبازی در مورد فضاحت پیش فروش نفت در بازار بورس گفت: «دنبال پول پرفشار نرفتیم. خوب حالا باید چه جوری اداره بکنیم وقتی مالیات اینجورییه، وقتی پول پرفشار به مصلحت نیست، یا باید اوراق منتشر بکنیم یا باید سهام بفروشیم یا باید نفتمان را بفروشیم. ما داریم هر سه کار را انجام می‌دهیم. ما اوراقمان را داریممی‌فروشیم. اوراق خزانه. الآن ۵۷هزار میلیارد تومان اوراق خزانه از اول سال تا حالا فروختیم..

فروش نفت ما یک طرحی را براش طراحی کردیم که حالا این روزها هم خیلی روش بحث شد. اون را ما بحث کردیم در سه قوه. دولت کاملاً طرح را آماده کرده این طرح را صددرصد به نفع کشور میدونه به نفع مردم میدونه. بهترین راه تأمین مالی هست. بهتر از اوراقه. بهتر از اوراقه که ما بفروشیم. راه بسیار خوبییه. یک تودهنی هم به آمریکا هست. اونها می‌خواهند نفت نفروشیم ما نفت می‌فروشیم. یعنی اون هم ما یک قدم خوبی داریم در برابر آمریکا برمیداریم.... ولی خوب برای اجرایی شدن این کار ما نیازمند هستیم که دو قوه دیگر هم گرچه جلسات بحث کردیم ولی خوب به‌طور کامل اونها هم موافق باشند. اگر دو قوه دیگر به‌طور کامل موافقت کردند مقصودم رؤسای دو قوه است، اگر رؤسای دو قوه دیگر موافقت کردند ما طرح اجرایی‌اش را می‌آوریم و اجرا می‌کنیم و عمل می‌کنیم. اگر هم نکردند به‌هرحال می‌ریم دنبال طرح‌های دیگر».

رئیس‌جمهور ارتجاع هم‌چنین در یک طلبکاری وقیحانه به‌خاطر برگزاری کنکور گفت: «یک راه خیلی مناسب ما داشتیم و آن این‌که کنکور برگزار بشه منتها با همه پروتکلهای بهداشتی. مثل این‌که مردم از خونه خارج میشن با پروتکل بهداشتی، فروشگاه میرن با پروتکل بهداشتی. سر کار میرند خدمات می‌گیرند. سفر میرند. همه ما که، همه مردم همه کار دارند می‌کنند. همه چیز درسته فقط کنکور که آمد آسمان به زمین افتاد. کنکور هم مثل همه کارهاست. ما باید با پروتکلهای بهداشتی عمل کنیم و اجرا کنیم و همین راه را ما انتخاب کردیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64c7a2ad-760a-4674-87ae-1f8fd68593ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات