728 x 90

دکتر متیو آفورد نماینده ارشد پارلمان انگلستان در تظاهرات لندن: در ایران و اینجا در میدان ترافالگار، ما یک چیز می‌گوییم: حاضر، حاضر، حاضر

دکتر متیو آفورد
دکتر متیو آفورد

چه افتخار بزرگی است که امروز اینجا همراه شما باشم، در یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان، لندن و افتخار بزرگی برای من بود که به‌تازگی در رأس یک هیأت انگلیسی در گردهمایی ایران آزاد در قرارگاه اشرف۳در آلبانی شرکت کردیم. این فرصت بزرگی بود که با تعداد زیادی از افراد این قرارگاه در رابطه با تجربیاتشان با رژیم (حاکم) گفتگو کنیم، از شرایط وحشتناکی که آنها تجربه کرده‌اند، شکنجه، اما بیشتر از همه امیدشان به آینده. اما بسیاری از ما در پارلمان مشاهده کردیم که چه حمایت گسترده‌یی از شورای ملی مقاومت و خانم رجوی و مشخصاً از طرح ایشان به‌عنوان یک نظام جایگزین در تهران وجود دارد.

اما همچنین ما حمایت نمایندگان منتخب از ایالات متحده، کانادا، اروپا و بسیاری از کشورهایمان را هم دیده‌ایم.

اما اتفاقات اخیر در خلیج‌فارس به ما نشان داده که رژیم ایران درگیر راهزنی دریایی حکومتی شده است و بسیاری از ما برای مدت طولانی نسبت به تفکیک موضوع حقوق‌بشر از توافق اتمی با رژیم ایران به‌عنوان یک اشتباه بزرگ معترض بوده‌ایم‌ و من پس از وقایع اخیر نیز این موضوع را مورد تأکید قرار داده‌ام.

بنا بر این، من معتقدم که امروز پاسخ ما بایستی قاطع باشد. اما باید بر روی یک اصل استوار شود که سپاه پاسداران و رژیم تهران باید به‌خاطر قساوت‌هایشان مورد حسابرسی قرار گیرند.

به‌اعتقاد من راه انجام این کار، فرستادن یک پیام است تا بگوییم که این سازمانها باید در تمامیتشان طبق قانون تروریسم ممنوعه اعلام شوند.

 

ثانیاً احساس می‌کنم که اکنون ما بایستی یک‌دست باشیم و باید بگوییم که ما می‌خواهیم شاهد تغییر رژیم در تهران باشیم. تغییر رژیمی که از یک روند دموکراتیک عبور می‌کند، تغییر رژیمی که توسط رهبری خانم رجوی صورت می‌گیرد، تغییر رژیمی که طرح ۱۰ماده‌یی او را برای رسیدن به ایرانی بهتر و نظم بهتر جهانی به‌ارمغان می‌آورد.

اما بالاتر از همه باید اذعان کنیم که بالاترین سرمایه برای او رابطه دوستی بین مردم ایران و شورای ملی مقاومت و بقیه جهان است و ما می‌توانیم این سرمایه را برای غلبه بر جنایت‌های وحشتناکی که در این کشور به‌وقوع پیوسته، به‌کار بگیریم. ما شاهد مردم شجاع بسیاری در این کشور هستیم که اعلام آمادگی برای تغییر می‌کنند، آنها آماده‌ ایستادگی هستند و روی آنها باید حساب شود و آنها آماده‌اند که یک ایران آزاد را ببینند.

به کسانی که امروز در سراسر دنیا در حال گوش‌دادن هستند، در ایران و اینجا در میدان ترافالگار، ما یک چیز می‌گوییم: حاضر، حاضر، حاضر.

شما آمده‌اید تا به سخنان کسی گوش فرا بدهید که نشان داده است یک جایگزین برای رژیم آخوندها وجود دارد، کسی که نشان داده جایگزینی برای ایران اتمی وجود دارد، کسی که نشان می‌دهد یک فرصت برای ایران وجود دارد تا به همان کشور بزرگی تبدیل شود که همیشه بوده وجود دارد و او خانم رجوی است، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، به سخنان او گوش فرا می‌دهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62acc76d-7c82-40d1-a98c-a791402c3f98"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات