728 x 90

دژخیم ستایشی: گزارش گزارشگر حقوق‌بشر سازمان ملل متکی بر منابعی نظیر تروریستها به‌ویژه مجاهدین است

ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان
ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان

زوزه‌های قضاییه جلادان

از تصویب قطعنامه محکومیت جنایات ضدبشری رژیم در شورای حقوق بشر

و تمدید مأموریت گزارشگر ویژه برای ایران تحت حاکمیت آخوندها

 

دژخیم ستایشی:

گزارش گزارشگر حقوق‌بشر سازمان ملل

متکی بر منابعی نظیر تروریستها به‌ویژه مجاهدین است

 

سخنگوی قضاییه جلادان ۲۲فروردین ۱۴۰۲:

خبرنگار: شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد قطعنامه پیشنهادی انگلیس و ایسلند را علیه وضعیت حقوق‌بشر ایران تصویب کرده نظر شما را می‌خواستم درباره استفاده ابزاری از این جویا بشوم که به چه صورت است... .

ستایشی: در ارتباط با این موضوع و به‌لحاظ اهمیت حوزه حقوق‌بشر و اقداماتی که حالا هم ستاد حقوق‌بشر قوه قضاییه و هم مجموعه دستگاه قضایی صورت داده، اطلاع‌رسانی‌هایی باز هم صورت پذیرفته اما حوصله‌ای بکنید به‌لحاظ اهمیت موضوع. من مقدمتاً یک نکاتی را اشاره بکنم که یک مقداری بحث مجدداً تبیین بشود.

گزارشگر ویژه صرفاً در حمایت از متخلفان، مجرمان و تروریستها متمرکز شده است. در گزارشهای گزارشگر هر مورد، آن گزارشگر مورد بحث، هر مورد کوچکی بدون تحقیق و صحبت سنجی از سوی گزارشگر ویژه تبدیل به یک‌ سوژه حقوق‌بشری شده است.

گزارشگر ویژه متکی بر منابعی نظیر تروریستها به‌ویژه منافقین، گروهک منحوس و ملحد منافقین، پایگاههای اینترنتی مستقر در خارج از ایران و مخالفان ملت ایران که دهه‌ها است در خارج از کشور حضور دارند، دهه‌ها است، دهها سال است که در خارج از کشور وجود دارد، حضور دارند، این موضوع متکی بر اینها است و این موضوع کاملاً مغایر ماده ۶ ضمیمه قطعنامه مورخه هجده ژوئن دو هزار و هفت شورای حقوق‌بشر است.

قوه قضاییه اعلام می‌کند که کشورهای نقض کننده حقوق‌بشر در غرب از جمله کشور پادشاهی انگلیس برای ادامه دادن رویکرد خصمانه و البته فرافکنی نسبت به نقض مکرر حقوق‌بشر در کشورهای خود درصدد اعمال فشارهای سیاسی با ابزار حقوق‌بشر هستند.

(تلویزیون اینترنتی عدالت رژیم ۲۲فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c88c784-892b-4bc3-9241-97987464e172"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات