728 x 90

دونالد ترامپ:‌ آمریکا به ایران اجازه دسترسی به سلاح اتمی نخواهد داد

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا طی نشست خبری در کاخ‌سفید (چهارشنبه ۲۶شهریور) ضمن انتقاد از توافق برجام، تأکید کرد: «دولت او هرگز اجازه نخواهد داد رژیم ایران به سلاح اتمی دسترسی پیدا کند»

دونالد ترامپ توافق هسته‌یی قدرتهای جهانی با رژیم ایران را وحشتناک و ابلهانه توصیف کرد و گفت: «دولت اوباما بر مبنای آن ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد به رژیم ایران داد و چیزی عاید ما نشد». وی مجدداً تأکید کرد به هیچ‌وجه نمی‌گذاریم رژیم ایران به سلاح هسته‌یی دست یابد.


پیش‌تر دونالد ترامپ درباره توطئه ترور سفیر این کشور در آفریقای جنوبی طی پیامی در توئیتر روز ۲۵شهریور نوشت: «بنا‌ به گزارش مطبوعات، رژیم ایران ممکن است در حال طراحی یک ترور یا هر حمله دیگری علیه آمریکا در تلافی کشته شدن سلیمانی تروریست باشد. کشته شدن سلیمانی تروریست به‌خاطر طراحی حمله‌یی در آینده بود تا سربازان آمریکا را بکشد و مرگ و رنج ایجاد کند ... مرگ و رنجی که این همه سال (رژیم ایران) ایجاد کرده است».
دونالد ترامپ تأکید کرد: «هر گونه حمله رژیم ایران به هر شکلی علیه آمریکا، با حمله‌یی علیه رژیم ایران که هزار بار در ابعاد بزرگتر خواهد بود پاسخ داده می‌شود!»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f25187b9-ba80-4001-8fcd-f69b5c769f4e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات