728 x 90

دونالد ترامپ هدف قرار دادن قاسم سلیمانی را عامل تضعیف توان رژیم در منطقه دانست

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۲۱خردادماه در گزارش خود به رهبران کنگره و در دفاع از اقدامات نظامی آمریکا برای حفاظت از منافعش در جهان، خصوصاً اقدامات علیه رژیم ایران این سیاستها را تشریح کرد.
دونالد ترامپ در گزارش خود به رئیس مجلس نمایندگان و رئیس موقت سنا علت هدف قرار دادن قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران، توسط نیروی هوایی آمریکا را تشریح کرده است.
وی در گزارش خود آورده است: همان‌طور که گزارش شد، من روز اول ژانویه حمله‌یی را در عراق برای هدف قرار دادن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به افزایش حملات ایران و شبه‌نظامیان مورد حمایت آن به نیروهای آمریکایی و منافع ما در خاورمیانه، هدایت کردم.


وی در توضیح از بین بردن قاسم سلیمانی در ادامه افزود: من این اقدام را برای محافظت از آمریکائیان و بازداشتن ایران از اقدام به حمله یا حمایت از حمله به نیروهای آمریکایی و منافع آمریکا، برای پایین آوردن توان ایران و شبه‌نظامیان مورد حمایت نیروی قدس سپاه برای حمله و پایان بخشیدن به افزایش راهبردی حملات ایران علیه منافع آمریکا، فرماندهی کردم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e2c37bb-957d-4de1-8990-3b36c8a4387e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات