728 x 90

دونالد ترامپ: مشخص خواهد شد که این توافق (برجام) یک فاجعه است

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

بنا بر گزارش شبکه تلویزیونی «نیوزمکس» ۱۴فروردین، دونالد ترامپ در جمع هواداران خود، دولت بایدن را نه تنها به خاطر ورود مجدد به توافق هسته‌ای جدید با رژیم ایران، بلکه برای اجازه دادن به روسیه و چین برای رهبری مذاکرات، به باد حمله گرفت.

ترامپ در گردهمایی «آمریکا را نجات دهید» خود در شهر واشنگتن، میشیگان، که به طور زنده از نیوزمکس پخش شد، ابراز تأسف کرد و گفت: «بدین ترتیب ما روسیه را داریم که درباره توافق مذاکره می‌کند، و چین را به عنوان پشتیبان، این کشور چقدر احمق است. آنها خیلی احمق هستند.»

وی گفت: «و این توافق یک فاجعه است. مشخص خواهد شد که این توافق فاجعه است. هیچ‌ کس حتی نمی‌تواند باور کند اما ما همه چیز را از دست می‌دهیم، همه چیزهایی را که بخاطر آن‌ها با ایران جنگیدیم را از دست خواهیم داد».

دونالد ترامپ سپس گفت که اگر رئیس‌جمهور بود به یک توافق هسته‌ای جدید با رژیم ایران می‌رسید و گفت: «آن‌ها (ایران) ظرف یک هفته پس از آنکه ما ریاست‌جمهوری را برعهده می‌گرفتیم، توافق می‌کردند. آن‌ها توافق می‌کردند. آنها برای توافق بسیار آماده بودند».

ترامپ، جو بایدن و وزارت امور خارجه او را به دلیل دیپلماسی شکست خورده در متوقف کردن جاه‌طلبی‌های ایران در تبدیل شدن به قدرت هسته ای به باد حمله گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a5fed25-e4de-4975-85b6-1bece2469e99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات