728 x 90

دومینک راب: رژیم ایران به‌طور سیستماتیک به برجام پایبند نبوده است

دومینک راب وزیر خارجه انگلستان
دومینک راب وزیر خارجه انگلستان

دومینک راب وزیر خارجه انگلستان روز سه‌شنبه ۲۵خرداد در سخنانی ضمن اعلام عدم پایبندی رژیم ایران به برجام پیرامون مذاکرات وین گفت که هنوز تضمینی برای دستیابی به یک نتیجه موفقیت‌آمیز در این مذاکرات وجود ندارد.
وی که در پارلمان این کشور سخن می‌گفت در پاسخ یکی از نمایندگان که سؤال کرد ایران هم‌اکنون در حال تولید اورانیوم در سطحی است که برای ساخت بمب اتمی کافی است. اکنون چه گام‌هایی برای مقابله با برنامه هسته‌یی، حمایت تروریسم و برنامه موشکی ایران برداشته می‌شود؟ جواب داد «حرف این دوستمان کاملاً درست است. تنها این ذخایر اورانیوم غنی شده ایران نیست که ۱۶برابر حد مجاز شده است. بلکه هم‌چنین فعالیت سانتریفیوژها است و تولید اورانیوم فلزی نیز هست جای نگرانی عمیق دارد».


وی در ادامه سخنان خود هم‌چنین ضمن تأکید بر ضرورت دستیابی به توافقی طولانی‌تر و مستحکمتر با ایران بر سر برنامه هسته‌یی این کشور؛ تأکید کرد که هم‌چنین فعالیت‌های بی‌ثبات کننده ایران را نیز شامل شود (۲۵خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a0cab56-9a3c-461e-90c0-e9ecb477a921"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات