728 x 90

دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ با شعار «نه شاه نه شیخ، پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک» - سخنرانیها + فیلم و عکس

آکسیون ایرانیان آزاده و هوادارن سازمان مجاهدین  در مونیخ -۲۹بهمن
آکسیون ایرانیان آزاده و هوادارن سازمان مجاهدین در مونیخ -۲۹بهمن

امروز شنبه ۲۹بهمن‌ماه، دومین روز کنفرانس امنیتی در شهر مونیخ برگزار می‌شود. ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین خلق برای دومین روز متوالی یک آکسیون اعتراضی برگزار کردند.

گزارش برگزاری این آکسیون را در این صفحه دنبال کنید:

شایان ذکر است که روز گذشته تظاهرات بزرگی از سوی ایرانیان آزاده در این شهر با شعار نه شاه نه شیخ، پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک برگزار شد.

 

تظاهرات در مونیخ

همزمان با کنفرانس امنیتی مونیخ

نه شاه، نه شیخ پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک

شنبه ۲۹ بهمن۱۴۰۱ - ۱۸فوریه۲۰۲۳

 

سحر ثنایی

دوستان عزیز – دومین روز گردهمایی ایرانیان حامی مقاومت و پشتیبانان قیام قهرمانانه مردم ایران در مجاورت کنفرانس امنیت مونیخ را با درود به هموطنان بلوچ آغاز می‌کنیم آنها که دیروز جمعه در تظاهرات هفتگی خود فریاد می‌زدند آزادی می‌آید با می‌توان و باید. هدف ما از تجمع در کنار کنفرانس که ۴۰رئیس‌جمهور و بیش از ۹۰رئیس دولت در آن شرکت دارند همان اهداف مردم ایران در کف خیابان هاست به همین دلیل جمع شده‌ایم تا با صدای بلند به آنها که بیش از ۴۰سال صدای مردم ایران را نشنیدند بگوئیم که از اقدام شما برای نپذیرفتن و دعوت نکردن از نمایندگان رژیم وحشی حمایت می‌کنیم.

این خواسته تکراری و همه ساله ما در همین نقطه بود اما از اقدام شما برای دعوت از بچه دیکتاتوری خون‌ریزی که هرگز از جنایت پدر و پدر بزرگش فاصله نگرفته است منتفر و به آن اعتراض داریم. این اقدام توهین آشکار به ۸۵میلیون ایرانی به‌پاخاسته‌ای است که طی ۵ماه گذشته در کف خیابان‌ها فریاد می‌زدند مرگ بر ستمگر چه شاه باشه رهبر

 

هیأت متخصصان -حسین یعقوبی

این اعدامها با حکم و دستور رئیسی که رئیس‌جمهور فعلی رژیم ایران است انجام شده است. در ماه شهریور همین امسال هزاران ایرانی به خیابان‌ها آمدند و اعلام کردند این رژیم را نمی‌خواهند و خواهان سرنگونی این رژیم هستند. این موضوع باید بررسی بشود و در نظر گرفته بشود و بایستی در این کنفرانس در کنفرانس مونیخ حق مردم ایران برای مقاومت برای دفاع از خودشون به‌رسمیت شناخته بشود. در همین کنفرانس کنفرانسی که در مونیخ در جریان است رژیم ایران دعوت نشده به این کنفرانس و این‌که دعوت شده از افرادی معدود افرادی که به‌اصطلاح اپوزیسیون در اینجا شرکت کنند این بسیار شرم‌آور است.

 

هیأت متخصصان - دکتر سعید فردوسی

اکنون هیچ‌کس فریب آلترناتیوهای دست‌ساز و پوشالی را که تلاش می‌کنند مقولاتی به این اهمیت را به آینده موکول کنند و یک دیکتاتوری دیگر را به مردم قالب کنند نمی‌خورد. مردم بعد از ۴۴سال نبرد با این رژیم و ۱۲۰هزار شهید و تجربه تلخ همه باهم همه باهم خمینی که بعد از سرقت رهبری به همه با من تبدیل شد هوشیارتر از آنند که گول چنین عوام فریبهایی را بخورند. هموطنان عزیز ما امروز اینجا هستیم که بگوییم از نمد حضور در یک ساختمان کلاهی نصیب نسل جدید عوام‌فریبان نخواهد شد. هم‌چنین به آنهایی که می‌گویند در کنار مردم ایران هستند می‌گوییم حضور بقایای فاشیسم سلطنتی در این کنفرانس مخالف وعده‌های آنهاست. و تنها خاصیتش استمرار یک فاشیسم دینی به‌خصوص کسی که به شکنجه‌گران ساواک پشتگرم است و سرنخش دست سپاه پاسداران است.

 

هیأت متخصصان -بهمن جهانمیری

دوستان عزیز

در ششمین ماه قیام در شرایطی اینجا جمع شده‌ایم که مرزبندی بین مردم و مقاومت با دشمن ضدبشری از هر زمان دیگر روشن‌تر است. همان‌طور که برادر مسعود در جدیدترین پیامشان درباره آنها گفتند: جبهه خلق یا جبهه مردم ایران در برگیرنده تمام طبقات، اقشار، جریانها، نیروها و افراد ایرانی است که خواستار سرنگونی دیکتاتوری و برقراری دموکراسی در یک‌کلام خواستار حاکمیت جمهور مردم ایران هستند. بنابراین شاه و شیخ و بقایای حاکمیت و حکومت آنها ضدخلقند و در برابر خلق جایی ندارند مگر با شرایطی که در پیش از این توضیح دادند. مرزبندی سرخ و آتشین بین جبهه خلق و ضدخلق یعنی مردم و ضد مردم با همه اختلافاتشان در داخل جبهه خلق تنها مرزبندی واقعی و ضروری و حقیقی در عرصه سیاسی است و هر کس مخدوش کند نه با ما بلکه با آنها در جبهه مقابل است.

 

هیأت متخصصان - رضا محمدی

ما اینجا هستیم تا بار دیگر تعهد خود به آزادی و دموکراسی را به گوش اصحاب مماشات و رسانه‌های معلوم‌الحال ایرانی و غربی برسانیم که در پی انکار و قطع صدای ما می‌باشند. آمده‌ایم تا از حقانیت قیام و انقلاب خود علیه هر شکلی از دیکتاتوری در برابر افراد و جریاناتی که در پی باز تولید استبداد هستند دفاع کنیم. مردم ایران با ریسک کردن جان خود در کف خیابان‌ها انتخاب خود را کرده‌اند. نه به دیکتاتوری و استبداد و آری به جمهوری. امروز نیز بچه شاه می‌خواهد که همان شیوه فریب و نیرنگ را بکار گیرد با سکوت در برابر جنایات پدر خود مردم دم از رفراندوم در آینده ایران می‌زنند بدون این‌که حکومت دیکتاتوری پدرش را به چالش بکشد و آنرا محکوم کند. دعوت از بچه شاه اقدامی است در جهت کمک به بقای رژیم آخوندی چرا که این دو دیکتاتوری همیشه در طول تاریخ همبسته و همراه هم علیه مردم ما بوده‌اند. امروز مردم ایران بیش از هر زمان دیگر با وجود یک آلترناتیو دموکراتیک و پس از صد سال دیکتاتوری پهلوی و آخوندی شایسته برخورداری از دموکراسی هستند. ما به پیروزی خود ایمان داریم.

زنده باد آزادی مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

مسعود رهبر ماست پیروزی از آن ماست.

 

هیأت زنان – زری کاظمی

اصحاب مماشات و غارتگران بین‌المللی برای حفظ منافع خود درصدد هستند تا خواست مردم ایران را برای نفی دیکتاتوری به‌هر شکل آن نادیده بگیرند و مبارزه خونین مردم ایران را برای آزادی و تحقق یک جمهوری دموکراتیک مبنی بر حق حاکمیت مردم، سکولار و کثرت‌گرا به انحراف بکشانند. دعوت شرم‌آور و ننگین از پسرشاه، دیکتاتور سابق ایران به‌عنوان نماینده جامعه مدنی برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ تلاشی است عبث و فریبکارانه برای باز گذاشتن راه بازگشت دیکتاتوری خلع شده پهلوی توسط پسرش.

 

هیأت جوانان- درنا معاصر - حقوقدان

هموطنان عزیز

کنفرانس امنیتی مونیخ حق دارد که نمایندگان رژیم آخوندی را دعوت نکند، اما کسانی را که دعوت کرده‌اند جای بسیاری تعجب دارد. چیزی که باعث ایزوله کردن رژیم شد، اقدامات خانم رجوی بود. با این کارها تلاش می‌کنند که سنگی در برابر راه مردم ایران و انقلاب آنها قرار بدهند. بنابراین به کنفرانس امنیتی مونیخ می‌گویم ایران سال۱۹۷۹ نیست و سیاست هم عوض شده است. شما می‌دونید که، کاری نکنید که بعداً مجبور شوید از مردم ایران معذرت خواهی کنید. زنده باد انقلاب دموکراتیک مردم ایران.

 

‌هیأت جوانان

ما آمده‌ایم اینجا که بگوییم چه ابلهند کسانی که فکر می‌کنن میتونند مثل خمینی سوار خونهای شهیدان و رنج مردم در ۱۰۰سال حاکمیت دو دیکتاتوری بشن.

در عصر ارتباطات، نسل آگاه و جان بر کفی که بعد از عبور از فریب‌های اصلاح طلبهای قلابی، در کف خیابان‌هاست، دیگر دست شاه و شیخ برایش کاملاً رو شده و دستگاه سرکوب شاه و شیخ از ساواک تا سپاه هم رسواتر و منفورتر از آن هستن که بتونن مردم ایران و نسل جوونو فریب بدهند. و ما هم که هوادار مجاهدین هستیم با افتخار می‌گوییم که از این شارلاتان‌بازیهای شاهی و شیخی بیزاریم. آنها مطمئن باشند که این‌بار مردم ما باج به شغال نمیدهند. ما تأکید می‌کنیم تنها راه سرنگونی رژیم و آزادی ایران آتش جواب آتشه و این‌که طناب دار جلاد بر گردن دماوند هرگز اثر ندارد و خطاب به خامنه‌ای می‌گوییم: خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک

 

هیأت زندانیان سیاسی – احسان نیاکان

سردژخیم ثابتی رئیس بازجوها و شکنجه‌گرهای ساواک بود که در شکنجه و قتل هزاران نفر از بهترین فرزندان ایران نقش مستقیم داشته. وقتی که خمینی به قدرت رسید ساواکیهای زیردستش به خدمت آخوندها درآمدند حالا بقایای سلطنت می‌خواهند این جرثومه نظام شکنجه و کشتار را سفیدسازی کنند چون خوب می‌دانند که سفیدسازی سلطنت از سفیدسازی ساواک می‌گذرد. اما مردم ما آگاهند و می‌بینند که مشاوران و همراهان بچه شاه یک مشت دژخیم و شکنجه‌گر هستند. حضور بچه شاه در این کنفرانس جایگاه این کنفرانس را مخدوش کرده است و یک توهین آشکار به مردم ایران است. چرا که او فقط دیکتاتوری، فاشیسم و شووینسم دوران پدر و پدربزرگش را نمایندگی می‌کند که مردم ایران با انقلاب عظیم خود در سال۵۷ آن را به زباله‌دان تاریخ افکندند.

 

مونیخ - تصاویری از آکسیون ایرانیان آزاده در برابر  اجلاس امنیتی مونیخ - ۲۹بهمن

مونیخ - تصاویری از آکسیون ایرانیان آزاده در برابر اجلاس امنیتی مونیخ - ۲۹بهمن - 0

مونیخ - تصاویری از آکسیون ایرانیان آزاده در برابر اجلاس امنیتی مونیخ - ۲۹بهمن - 1

مونیخ - تصاویری از آکسیون ایرانیان آزاده در برابر اجلاس امنیتی مونیخ - ۲۹بهمن - 2

 

 

مونیخ - حضور گسترده ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت ایران همزمان با کنفرانس امنیتی مونیخ با شعار نه شاه نه شیخ - ۲۹بهمن

 

 

مونیخ - حضور گسترده ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت ایران همزمان با کنفرانس امنیتی مونیخ با شعار نه شاه نه شیخ - ۲۹بهمن

 

مونیخ - تجدید عهد تظاهرکنندگان با شهیدان قیام و پافشاری بر شعار نه شاه نه شیخ و پیش به‌سوی یک جمهوری دموکراتیک - ۲۹بهمن

مونیخ - تجدید عهد تظاهر کنندگان با شهیدان قیام و پافشاری بر شعار نه شاه نه شیخ و پیش به‌سوی یک جمهوری دموکراتیک - ۲۹بهمن مونیخ - تجدید عهد تظاهر کنندگان با شهیدان قیام و پافشاری بر شعار نه شاه نه شیخ و پیش به‌سوی یک جمهوری دموکراتیک - ۲۹بهمن

مونیخ - ایرانیان آزاده شعار می‌دهند مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی - ۲۹بهمن

 

مونیخ - تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین با شعار نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری

مونیخ - آکسیون ایرانیان آزاده با شعار سلطنت، ولایت یک صد سال جنایت - ۲۹بهمن

مونیخ - تظاهرات ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین با شعار نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری - ۲۹بهمن

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 0

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 1

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 2

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 3

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 4

 

 

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 0

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 1

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 2

-دومین روز آکسیون ایرانیان آزاده در مونیخ - 3
 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43b8ff0f-09ef-4565-997f-f5ca4e077e45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات