728 x 90

دولت آمریکا کنفرانس مشترک تجاری آلمان با رژیم ایران را محکوم کرد

ریچارد گرینل سفیر آمریکا در آلمان
ریچارد گرینل سفیر آمریکا در آلمان

وزارت‌خارجه آلمان برای بررسی تجارت اروپا با رژیم ایران کنفرانسی در برلین به‌مدت دو روز برگزار می‌کند. این اقدام باعث خشم ریچارد گرینل سفیر آمریکا در برلین و اپوزیسیون ایران شد.

 

روزنامه الشرق‌الأوسط ۲۹شهریور۹۸ نوشت: ریچارد گرینل سفیر آمریکا در برلین در بیانیه‌یی که سفارت آمریکا منتشر کرد اعلام کرد: کنفرانس برلین اقدامی خطرناک جهت تأمین مالی تروریسم است. رژیم ایران مرتکب نقض خطرناک حقوق‌بشر علیه شهروندانش می‌شود و عملیات ترور را در خاک اروپا طراحی و به اجراء در آورده و جنگ اسد در سوریه را تسهیل کرده است. اکنون زمان گسترش روابط تجاری برای ارسال پول به صندوقهای رژیم ایران از جیب مردم ایران نیست.

 

الشرق‌الأوسط افزود: همزمان شورای ملی مقاومت ایران دولت آلمان را به خودداری از شرکت در این کنفرانس فراخواند. جواد دبیران گفت: هدف از این کنفرانس افزایش تجارت با رژیم ایران است که یک افتضاح است. وی افزود: تعرض به عربستان از سوی رژیم ایران یک اقدام جنگی واضح است. ‌ پاسخ، نبایستی استمالت و تقدیم مشوقهای بانکی و تجاری باشد بلکه باید اقدامی قاطع باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ba33a5e7-c092-49be-85a0-e98796fcdec5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات