728 x 90

دو نمونه از گزارشهای نوبه‌ای امنیتی به سرکردهٔ سپاه حفاظت تهران بزرگ (اطلاعیه شماره ۵)

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

 

دو نمونه از گزارشهای نوبه‌ای امنیتی به سرکردهٔ سپاه حفاظت تهران بزرگ

به امضای پاسدار سرهنگ کاظم رضایی

(اطلاعیه شماره ۵)

سند شماره ۵

موضوع: گزارش نوبه‌ای از وقایع روز ۱۴۰۱/۷/۲۰

طبقه بندی: محرمانه

اخبار امنیت

نصب بنر با مضمون برای آزادی در منطقه ۱: در ساعت ۱ بامداد فرد یا افرادی ناشناس اقدام به نصب بنری با مضمون #برای آزادی روی پل هوایی منطقه ۱۱ محله الهیه، خیابان نلسون ماندلا شمالی، خیابان گلنار، خیابان ماهرو ۲۰ (مقابل بوستان جبهه) نمودند که توسط عوامل بسیج جمع‌آوری گردید.

پرتاب نارنجک دست‌ساز به حوزه ۱۰۳ بسیج ۵: در ساعت ۰۱۱۵ بامداد فرد یا افرادی ناشناس اقدام به پرتاب دو نارنجک دست‌ساز به سمت حوزه ۱۰۳ جماران ناحیه قدس واقع در منطقه ۵ جنت آباد شمالی، سیمون بولیوار، ‌پرتاب نمودند.

پرتاب کوکتل مولوتوف به حوزه ۳۱۵ در منطقه ۱۴: در ساعت ۲۱۰۰ سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت ویگو سفید رنگ با پلاک نامعلوم کوکتل مولوتوف به حوزه ۳۱۵ واقع در منطقه ۱۴ بلوار پاسدار گمنام پرتاب نمودند و متواری گردیدند.

پرتاب کوکتل مولوتوف در منطقه ۱۳: در ساعت ۲۱۳۰ فردی یا افرادی ناشناس اقدام به پرتاب کوکتل مولوتوف در کندرو اتوبان امام علی نرسیده به شهرداری منطقه ۱۳ نموده و از محل متواری گردیدند.

آتش زدن کانکس بازیافت در منطقه ۲: در ساعت ۱۹۱۲ فرد یا افرادی ناشناس اقدام به آتش زدن یک کانکس بازیافت واقع منطقه ۲ ستارخان خیابان خسرو شمالی نموده و از محل متواری گردیدند.

اخبار فرهنگی

تجمع های دانشجویی برگزار شده در تاریخ ۱۴۰۱۰۷۲۰: از ساعت ۱۲۰۰ در ۶دانشگاه و دانشکده در سطح محدوده سرزمینی تجمعاتی برگزار گردید

-دانشگاه پردیس هنر زیبا دانشگاه تهران ۳۰۰نفر

-دانشگاه شهید رجایی ۲۰۰نفر

-دانشگاه آزاد تهران مرکز ۱۰۰نفر

-دانشگاه الزهرا ۸۰نفر

-دانشگاه متالوژی دانشگاه تهران ۶۰نفر

-دانشگاه آزاد پزشکی دارو ۵۰نفر

سرهنگ پاسدار کاظم رضایی معاون اطلاعات سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ

×××××

سند شماره ۶

موضوع: گزارش نوبه‌ای از وقایع روز ۱۴۰۱/۷/۲۴

طبقه بندی: محرمانه

اخبار امنیت

تیراندازی عوامل فراجا در منطقه ۱: در ساعت ۲۰۴۵ عوامل فراجا در آدرس منطقه ۱ اتوبان شهرک ابوذر با سه نفر مسلح به سلاح کمری درگیر شده که منجر به تیراندازی بین مأموران و نفرات مسلح گردید در نهایت یکی از آنها زخمی و مابقی دستگیر و به کلانتری منتقل گردیدند.

پرتاب نارنجک دستی در منطقه ۳: در ساعت ۲۱۲۵ فرد و یا افرادی با هویت نامعلوم یک نارنجک دستی از روی پل مدرس در منطقه ۳ چهارراه پارک وی (ضلع شمالی) پرتاب نموده و از محل متواری گردیدند.

پرتاب کوکتل مولوتف در منطقه ۲: در ساعت ۲۱۵۵ فرد یا افرادی با هویت نامعلوم کوکتل مولوتف به حوزه ۱۱۹ ناحیه شهید باهنر واقع در منطقه۲ کوی نصر انتهای کوچه۳۵ پرتاب نموده که منجر به آتش‌سوزی حوزه گردید.

پرتاب نارنجک دستی در منطقه ۵: در ساعت۲۳۴۰ یک دستگاه تیبا سفید رنگ با پلاک مخدوش حین ورود به تور ایست و بازرسی حوزه ۱۲۱ صابر واقع در منطقه۵ شهرک اکباتان فاز۲ جنب مسجد امام خمینی نارنجک دستی پرتاب نموده و از محل متواری گردید.

آتش زدن بنر تبلیغاتی در منطقه ۲: در ساعت ۸دقیقه بامداد فرد یا افرادی با هویت نا معلوم بنر تبلیغاتی پل عابر پیاده واقع در منطقه۵ بزرگراه نیایش شرق به غرب تقاطع اشرفی اصفهانی را به آتش زده و از محل متواری گردیدند.

اخبار فرهنگی

تجمع های دانشجویی برگزار شده در تاریخ ۱۴۰۱۰۷۲۴: از ساعت۱۱۴۰ در ۵دانشگاه و دانشکده در سطح محدوده سرزمینی تجمعاتی برگزار گردید

-دانشگاه امیرکبیر دانشکده ریاضی ۲۰۰نفر

-داشگاه شریعتی ۲۰۰نفر

-دانشگاه شهید بهشتی ۲۰۰نفر

-دانشگاه فنی تهران ۸۰نفر

-دانشگاه خواجه نصیر دانشکده مکانیک ۶۰نفر

سرهنگ پاسدار کاظم رضایی معاون اطلاعات سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲ آبان ۱۴۰۱ (۲۴ اکتبر ۲۰۲۲)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63a75652-eb22-488e-9fa3-96ec5e03296f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات