728 x 90

دهمین روز اعتصاب رانندگان و کامیون‌داران

اعتصاب رانندگان کامیون در همدان
اعتصاب رانندگان کامیون در همدان

اعتصاب کامیون‌داران در دهمین روز خود هم‌چنان ادامه دارد. کامیون‌داران در شهرهای همدان؛ اهواز؛ ایذه؛ دزفول؛ اندیمشک؛ شوش؛ تربت حیدریه؛ ماهشهر؛ خرمشهر؛ آبادان؛ نجف آباد؛ نیشابور؛ کرمانشاه؛ سرپل‌ذهاب؛ اردبیل؛ یزد؛ میبد؛ فرخشهر؛ شهرکرد؛ هفشجان؛ خرم‌آباد؛ بروجرد؛ دورود و الیگودرز هم‌چنان در اعتصاب هستند.

اعتصاب رانندگان از روز اول مرداد تا کنون در ۱۴۲شهر از ۳۱استان؛ پیش رفته است.

آنان به پایین بودن کرایه‌ها و اخاذی و عوارض کلان و گرانی تجهیزات و قطعات کامیون اعتراض کردند

روز سه‌شنبه۹مرداد۹۷در پی اعتصاب سراسری کامیون‌داران و تانکرداران که نهمین روز خود را پشت سرگذاشته است، بنزین در جایگاههای توزیع سوخت در رشت و شهرهای استان گیلان بسیار نایاب شد از جمله در جایگاههای فروش سوخت در رشت و انزلی بنزین نایاب بود.

جایگاههای سوخت فرزانه و میدان موسوم به جهاد رشت با کمبود بنزین مواجه شدند که منجر به تشکیل صف‌های چند کیلومتری مقابل این جایگاهها شده است.

همچنین هر ۴جایگاه سوخت دریاسرکومله و لنگرود به‌خاطر نبود بنزین بسته شد. دریاسر نام دهستانی در بخش کومله شهرستان لنگرود، استان گیلان در ایران است.

یک راننده اعتصابی روز سه‌شنبه در نهمین روز اعتصاب کامیون‌داران اعلام کرد: «دو ماه از اعتصاب قبلی گذشته و الآن هم ۹روز است که در اعتصاب هستیم. ما راننده‌ها از خواسته‌هایی که اعلام کردیم کوتاه نخواهیم آمد. این اعتصاب هر چقدر هم که طول بکشه ما ماشینهایمان را میخوابانیم. خسته شدیم از این همه وعده و وعید الکی که دولت به ما میده. تحمل رنج زن و بچه‌هایمان را نداریم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f113ac56-ffd2-4c8d-a755-3947547eb747"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات