728 x 90

دهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی سازمان مجاهدین خلق ایران و بیش از ۱۰۰تن از مجاهدین + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

دهمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان

برای محاکمه غیابی سازمان مجاهدین خلق ایران

و بیش از ۱۰۰تن از مجاهدین

۳۵سال پس از حکم خمینی ملعون به اعدام همهٔ مجاهدین سرموضع

 

فضیحت به آنجا رسید که جلسه بعدی دادگاه

به جای بعدازظهر یا روز بعد یا هفته بعد

به ۲ماه و ۱۰روز بعد در ۲۸فروردین ۱۴۰۳ موکول شد!

 

زوزه‌های هراس‌آلود قضاییه جلادان

حتی از مبارزه مسلحانه مجاهدین در زمان شاه

همراه با عقده‌گشایی از نبرد حقوقی مجاهدین در سطح بین‌المللی

 

مجاهدین از روز تأسیس مسلح بوده و ماهیت آن انجام اقدامات مسلحانه بوده است

در لوگوی آنها تصویر اسلحه قرار دارد

مؤسسان مجاهدین هیچگاه توسط امام خمینی تأیید نشدند

و پس از انقلاب انبار‌های سلاح را تحویل ندادند

 

سلاحهایی که دست مجاهدین بوده ۲منشأ دارد

یک سری قبل از انقلاب خریداری شده

و بخشی دیگر از زاغه مهمات ارتش (شاه) غارت شده بود!

 

در دادگاه رژیم دختر لاجوردی به‌عنوان کارشناس تاریخ معرفی شد!

 

دادگاه رژیم علیه مجاهدین

زهره لاجوردی

 

سخنگوی مجاهدین گفت:

تاریخ شکنجه و تیرباران که لاجوردی هیولای خونخوار اوین دادستان آن باشد

لابد صبیة ایشان نیز کارشناس آن می‌شود!

 

در دهمین جلسهٔ دادگاه قضاییه جلادان، روز سه‌شنبه ۱۷بهمن ۱۴۰۲ نماینده دادستان ارتجاع به‌عنوان آخرین مطالب خود داغ دل حکومت آخوندی از کارزار پیروزمند مجاهدین در دادگاههای آمریکا و اروپا و صدور احکام این دادگاهها علیه لیست‌گذاری ننگین مجاهدین را برملا کرد.

نماینده دادستان رژیم استدلال کرد که در گزارشهای سالانه تروریسم وزارت‌خارجه آمریکا در آن سالیان مصادیق ترورهای مجاهدین تصریح شده بود اما پس از اشغال عراق توسط آمریکا، این کشور برخلاف موضع‌گیری سابق مجاهدین را غیرنظامی تلقی می‌کند؛ با وجود این‌که این فرقه در لیست تروریستی قرار داشت!

 

نماینده دادستان ارتجاع به‌نمایندگی از قضاییه جلادان نسبت به مبارزه مسلحانه انقلابی مجاهدین با شاه و شیخ به عقده‌گشایی پرداخت و گفت: مجاهدین از روز تأسیس مسلح بوده و ماهیت آن انجام اقدامات مسلحانه بوده است. در لوگوی این گروهک نیز تصویر اسلحه قرار دارد.

نماینده دادستان درباره ترس و بزدلی و فرصت‌طلبی خمینی در زمان شاه از مبارزه مسلحانه گفت:

مؤسسان این گروهک هیچگاه توسط امام خمینی تأیید نشدند! پس از انقلاب انبار‌های سلاح را تحویل ندادند. سلاحهایی که دست مجاهدین بوده ۲منشأ دارد، یک سری قبل از انقلاب خریداری شده و بخشی دیگر از زاغه مهمات ارتش (شاه) غارت شده بود! نشریه مجاهد هم در شماره ۱۴۲ خود (در اسفند ۱۳۶۱) نوشته است: هدف از تشکیل میلیشیای مجاهدین ایجاد یک گروه مسلح بود که آمادگی رویارویی و نبرد قطعی با نظام را داشته باشد.

نماینده دادستان افزود: نشریه مجاهد در شماره ۱۴۶ می‌نویسد: اکنون میلیشیا در دومین نبرد در هزاران پایگاه در سراسر کشور آماده مبارزه است! این اعترافات به‌خوبی نشان می‌دهد که مجاهدین از همان سپیده دم پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی ره! به‌دنبال جنگ مسلحانه بوده است.

 

نماینده دادستان روی دست پرویز ثابتی هم بلند شد و دکتر کاظم رجوی برادر مسعود رجوی را مسئول دفتر رژیم پهلوی در ژنو معرفی کرد که در تخفیف حکم اعدام رهبر مجاهدین نقش قابل توجه داشته است! «پرتقال فروش» قضاییه آخوندی در نقش دادستان البته معنا و مفهوم دفتر رژیم پهلوی در ژنو را توضیح نمی‌داد چون خودش هم نمی‌دانست و باید از روی متن صادره قرائت می‌کرد! زیرا دکتر کاظم رجوی نخستین سفیر ایران بعد از انقلاب در مقر اروپایی ملل متحد در ژنو بود و نه چیزی غیر از آن. دکتر رجوی در عین‌حال کلان پرونده ۲۱میلیارد دلار پولهای به‌سرقت برده مردم ایران توسط شاه از محل درآمد نفت را که در بانک‌های سوئیس انبار شده بود پیگیری می‌کرد. اما به‌خاطر سنگ‌اندازیهای آخوندها و حزب جمهوری اسلامی که بهشتی و رفسنجانی و خامنه‌ای در رأس آن بودند حتی یک دلار از آن پولهای به‌سرقت رفته به ایران برگردانده نشد. در قدمهای بعد دکتر کاظم رجوی به‌خاطر این‌که برادر مسعود رجوی است از کار برکنار شد و هر گونه امکان و اختیارات پیگرد قانونی کلان پرونده ۲۱میلیارد دلاری از او سلب شد.

 

نماینده ریش تراشیده دادستان که هیچ علم و اطلاعی از تاریخ انقلاب ایران و تاریخچه مجاهدین نداشت به‌نقل از بریده مزدوران به دروغهای مضحک دیگری توسل جست از قبیل این‌که مسعود رجوی باعث کشته شدن ۱۰ نفر از اعضای گروهک در پیش از انقلاب شده است! «پرتقال فروش» پرونده از موضع نماینده دادستان هیچ توضیحی نداد که چگونه مسعود رجوی که خود از نخستین دستگیر شدگان مجاهدین در اول شهریور ۱۳۵۰ بوده و تا ۳۰دی ۱۳۵۷ هم در زندان به سر می‌برده، باعث کشته شدن ۱۰ نفر موهوم شده است که اسامی آنها هم معلوم نیست!

 

از طرفه‌های این جلسه دادگاه آن‌چنان‌که خبرگزاری میزان نوشته است سخنان دختر لاجوری هیولای اوین است که او را کارشناس تاریخ معرفی کردند. کارشناس تاریخ در نظریه خنده‌دار خود با همان سخافت زنان بسیجی گفت: مجاهدین خلق گروهی التقاطی بود که توسط نهضت آزادی بازیچه دست سازمانهای جاسوسی غربی شد و میلیشیا هم ارتش خصوصی آمریکا در ایران بود!

سخنگوی مجاهدین گفت:

تاریخ شکنجه و تیرباران که لاجوردی هیولای خونخوار اوین دادستان آن باشد لابد صبیة ایشان نیز کارشناس آن می‌شود!

 

در قسمت پایانی جلسه دهم تئاتر قضاییه جلادان کار به ابتذال کشید. یکی از پاسدارانی که در تهاجم مجاهدین به قرارگاه فرماندهی سپاه پاسداران در تهران در سال ۱۳۷۸ زخمی شده بود خود را مهندس ناظر شهرداری و مقر سپاه را مجتمع مسکونی توصیف کرد و گفت در زمانی که مجاهدین خمپاره زدند زخمی شده و هنوز ۷۵ ترکش در بدن دارد و از این رو دیه و قصاص می‌خواهد به‌خصوص که در آن زمان یک کودک یکساله هم در خانه داشته است!

شاکی دیگر بچه‌ٔ آخوند جلاد سمرقندی یکی از قاتلان مجاهدین بود که گفت مرحوم ابوی عازم جبهه بود که توسط منافقین ترور شد و ۱۳بچه یتیم از پدرم روی دست مادرم مانده بود!

 

قاضی سیرک قضاییه جلسه بعدی دادگاه را در تاریخ ۲۸فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد و با بلاهت اما صراحت از تمام افرادی که در داخل ایران و خارج از ایران از مجاهدین شکایتی دارند دعوت کرد فرصت را از دست ندهند و بشتابند!

 

سخنگوی مجاهدین با معذرت از طفل یکساله که اکنون ۴۵ساله شده خواست با یک قبضه ریش در فستیوال «کودکان کمپ اشرف» شرکت و دیه دلاری را همراه با یک کارتن شیر خشک دریافت نماید!

سخنگوی مجاهدین هم‌چنین با معذرت از پاسداری که هنوز ۷۵ترکش در بدن دارد گفت تقصیر ما نیست، خودت جان سگ داشتی!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e7ff03f-d459-4527-928a-7f3be874ddbd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات