728 x 90

دفاع پرس آخوندی: مایک پمپئو خبر از وجود برنامه‌یی ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای آینده ایران می‌دهد

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا

ترس و نگرانی در ستاد کل نیروهای مسلح خامنه‌ای

دفاع پرس آخوندی:

مایک پمپئو خبر از وجود برنامه‌یی ۱۰ماده‌ای مریم رجوی

برای آینده ایران می‌دهد

 

پمپئو این برنامه را تضمین‌کننده آینده‌ای‌ آباد، دموکراتیک و آزاد

برای ایران عنوان کرده است

 

دفاع پرس نظام از فرط وحشت و بی‌اطلاعی

به‌نحو مضحکی به گمان این‌که آمریکا ۲۵۰سناتور دارد نوشت:

موضوع مهم اینجاست که در این شرایط شاهد هستیم

که نشستی در واشنگتن با سخنرانی مایک پمپئو

و با حضور ۲۵۰سناتور [!] آمریکایی برگزار شده است

 

خبرگزاری دفاع پرس نظام وابسته به پاسدار باقری سرکرده ستادکل نیروهای مسلح خامنه‌ای روز ۳دی ۱۴۰۱ در گزارشی تحت عنوان «چرا سازمان مجاهدین برای آمریکایی‌ها مهم است؟»، نوشت: نشست روز یکشنبه ۲۷آذر در شهر واشنگتن با سخنرانی «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه سابق آمریکا در دولت «دونالد ترامپ» و دعوت از مریم رجوی را می‌توان جدیدترین خواب آشفته سران آمریکا برای ایران دانست.

همه چیز از آنجایی آغاز شد که دولت وقت آمریکا در سال۲۰۱۲ در یک اقدامی مشکوک و تعجب‌برانگیز سازمان مجاهدین را از فهرست گروهها و سازمانهای تروریستی خود خارج کرد. البته اگر بخواهیم کارگردان این نمایش را بشناسیم به کسی جز «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه وقت آمریکا نمی‌رسیم. زیرا او بود که با لابی‌های و جلسات متعدد و فراوانی که با برخی از اعضای این سازمان در داخل و خارج از آمریکا داشت این تصمیم را موجب شد.

اما چرا آمریکا تصمیم گرفته است تا به خیال واهی خود از میان جنایتکارترین فرقه ضاله ایران بر روی «مریم رجوی» به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده ایران سرمایه‌گذاری کند؟ پاسخ این سؤال بسیار بااهمیت بسیار مهم و جالب توجه است.

حال در این میان موضوعی که سران و مقامات ورشکسته و از دایره قدرت خارج شده آمریکا را به فکر انداخته تا یک بار دیگر به فکر استفاده از مجاهدین جهت تحت فشار قرار دادن ایران و به‌زعم خود به‌دنبال انتخاب رئیس‌جمهوری برای آینده ایران بیافتند اغتشاشات و درگیریهای ماه‌های اخیر ایران بوده است. البته پیش کشیدن انتخاب رئیس‌جمهور برای آینده ایران با توجه به این‌که این اعتراضات و اغتشاشات اکنون به پایان رسیده را می‌توان به‌عنوان نیروی محرکه‌ای دانست برای این‌که مجدداً این اغتشاشات شعله‌ور شوند.

موضوع مهم اینجاست که در این شرایط شاهد هستیم نشستی در روز یکشنبه ۲۷ آذرماه در شهر «واشنگتن» با سخنرانی «مایک پامپئو» و «مریم رجوی» با حضور ۲۵۰ سناتور آمریکایی برگزار شده است. نشستی که در آن پمپئو در سخنرانی خود با به‌رسمیت شناختن «مریم رجوی» به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده ایران ادعا کرد او در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد و دموکراتیک برای ایران است.

«مایک پمپئو» در سخنان خود خبر از وجود برنامه‌یی ۱۰ماده‌ای «مریم رجوی» برای آینده ایران می‌دهد. او حتی در این سخنان به دور از واقعیت و تخیلی خود پای خود را از این هم فراتر می‌گذارد و این برنامه‌های مریم رجوی را تضمین‌کننده آینده‌ای‌آباد، دموکراتیک و آزاد برای ایران عنوان کرده است.

در پایان باید گفت سران و مقامات آمریکا آن‌قدر به استفاده مفید و مؤثر از مجاهدین به‌عنوان یک ابزار کارگشا در برابر نظام امید بسته که تمامی اپوزیسیون‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی داخل و خارج از ایران را از گردونه رقابت با سازمان مجاهدین خارج کرده و تمامی‌توان و پتانسیل خود را بر روی حمایت و پشتیبانی از این سازمان در جهت ضربه‌زدن به نظام مقدس معطوف کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ebf8ddd-570d-4dc4-9805-ec3fab4a93ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات