728 x 90

دعوت مجدد مقاومت ایران از خامنه‌ای و رئیسی و سایر سردمداران رژیم برای شرکت در دادگاه بین‌المللی به‌خاطر نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

دعوت مجدد مقاومت ایران از خامنه‌ای و رئیسی و سایر سردمداران رژیم

برای شرکت در دادگاه بین‌المللی به‌خاطر نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت

همزمان با تظاهرات هموطنانمان در سوئد و فراخوان خانم مریم رجوی برای محاکمه بین‌المللی سردمداران رژیم به‌ویژه خامنه‌ای و رئیسی و اژه‌ای به‌جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت، رژیم آخوندی و سخنگویانش بار دیگر مدعی «خون بیش از ۱۷هزار» از مهره‌ها و عوامل و مزدوران رژیم‌شان «بر دستان» مجاهدین گردید.

مقاومت ایران هم‌چنان‌که بارها اعلام کرده است از یک دادگاه بین‌المللی در این خصوص قویاً استقبال و از سران رژیم مجدداً دعوت می‌کند. دعوتی که از سال ۱۳۸۶ در مورد خمپاره‌باران مقر خامنه‌ای و پرونده‌های جلاد کردستان صیاد شیرازی و سردژخیم اوین لاجوردی که رژیم شاکی آنها بود، بی‌پاسخ مانده است.

مقاومت ایران در اسفندماه گذشته هم تأکید کرد: «از حضور در یک دادگاه بین‌المللی با شرکت خامنه‌ای و روحانی و ظریف و رئیسی در لاهه یا ژنو به‌غایت استقبال می‌کنیم. رژیم می‌تواند همه مدعیان و شاکیان را با خودش بیاورد. حکم اعدام مجاهدین سر موضع البته قبلاً توسط خمینی صادر شده است. بنابراین اگر رژیم ریگی به کفش ندارد بلادرنگ باید موافقت خامنه‌ای و روحانی و سرجلاد قوه قضاییهٔ خود را برای شرکت در دادگاه بین‌المللی در لاهه یا ژنو یا هر دادگاه بین‌المللی دیگر تحت نظارت ملل متحد اعلام کند».

از این پیش‌تر آقای مسعود رجوی مسئول شورای ملی مقاومت در بهمن ۱۳۸۷ نیز اعلام کرد: «هر گاه یک دادگاه بی‌طرف بین‌المللی بر طبق اصول و معیارهای شناخته شده حقوقی و قضایی در کار باشد، ما به رژیم آخوندی می‌گوییم: بفرمایید به دادگاه، خواهش می‌کنیم به دادگاه بیایید... ما هم آماده‌ایم و می‌توانید هر ادعایی را علیه ما مطرح کنید. من هم شخصاً آماده‌ام و از ولی‌فقیه ارتجاع دعوت می‌کنم اگر جرأت دارد بلادرنگ در یک محکمه بین‌المللی با حضور خود من حاضر شود».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اول شهریور۱۴۰۰ (۲۳ اوت۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86f455ff-ff8d-48af-b647-8039f22f7c53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات