728 x 90

دعاوی مضحک و وقیحانه سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در مورد حملات سایبری تروریستی رژیم به زیرساختهای آلبانی

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم

کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی روز دوشنبه ۲۱شهریور در یک دعاوی مضحک و وقیحانه در مورد حملات سایبری تروریستی رژیم به زیرساختهای آلبانی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: ما در ارتباط با بحث آلبانی مواضع خودمان را به‌طور صریح در این خصوص اعلام کردیم ما مجدداً تأکید می‌کنیم که هر گونه اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران در بحث حمله ادعایی سایبری به آلبانی را به‌طور جدی و قاطع ما رد می‌کنیم.

جای تأسف است که دولت آلبانی به‌عنوان کشوری که میزبان یک سازمان معلوم‌الحال یک سازمان نشاندار تروریستی شده، ادعاهایی را علیه جمهوری اسلامی ایران با زمینه‌سازی طرفهای دیگری را مطرح می‌کنه که اساساً به نظر می‌آید که از ابتدا یک سناریوی طراحی شده هست و نکته جالب این است جمهوری اسلامی ایران قبلاً به دولت آلبانی پس از طرح ادعا اعلام کرد که به‌لحاظ فنی آمادگی دارد کمک بکند به دولت آلبانی برای این‌که ابهامات مرتبط با این موضوع را برطرف بکند و توانمندیهای خودش را در حوزه سایبری در اختیار قرار بدهد برای روشن شدن ابعاد قضیه.

خبرنگار: شب گذشته فکر می‌کنم روز گذشته دوباره گفتند حمله سایبری جدیدی ایران کرده به پایانه‌های مرزی آلبانی اگه این نکته هم اضافه بفرمایید ممنون می‌شوم.

کنعانی: ما بار دیگر هر گونه مشارکت را در حملات سایبری چه حمله قبلی ادعایی و چه حمله جدید ادعایی را قویاً تکذیب می‌کنیم و ما این‌گونه اتهام‌زنی را به جمهوری اسلامی ایران از اساس محکوم می‌کنیم.

اما این نکته یک بار دیگر اشاره بکنم مشخص است که این‌گونه اتهام پراکنیها منشأ آن نه لزوماً از تیرانا و آلبانی بلکه از هزاران کیلومتر دورتر داره هدایت میشه و متأسفانه دولت آلبانی به نظر می‌آید که در مسیر اجرای سناریویی قرار گرفته که طراح آن طرف یا طرف‌های ثالثی هستند که به‌دنبال منافع سیاسی خودشان در این ارتباط هستند ما یک بار دیگر هر گونه نقش جمهوری اسلامی ایران را در چنین حمله‌یی قویاً تکذیب می‌کنیم و هر گونه اتهام‌زنی در این ارتباط به جمهوری اسلامی ایران را قویاً محکوم می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3c44631-abf5-4931-a400-0ede67b544aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات