728 x 90

دشنه پاسداران در قلب عراق

سایت عرب نیوز روز چهارشنبه ۱۷مهر ۹۸ در گزارشی افشاگرانه پرده از سرکوب وحشیانه و کشتار مردم عراق به فرمان خامنه‌ای برداشت. در قسمتی از این گزارش آمده است:‌ «روز گذشته مقامات ارشد امنیتی عراق به عرب نیوز گفتند قاسم سلیمانی چند روز پیش شخصاً به بغداد آمد تا بحران را مدیریت کند. سلیمانی دستور داد با تظاهرکنندگان بی‌رحمانه رفتار شود و حتی آنها را بکشند تا رعب و وحشت در دل بقیه ایجاد کنند».

تلویزیون حکومتی ۱۵مهر ۹۸: «سپاه آمد اتصال سرزمینی بین مقاومت درست کرد یعنی ایران را به عراق متصل کرد عراق را به سوریه متصل کرد سوریه را به لبنان متصل کرد».

یک جوان عراقی: «من از بغداد از منطقه بلدیات هستم. شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران هستند. من با پرچم عراق آمده‌ام آنها با سلاحهای رژیم ایران و نه عراق».

در همین رابطه حسین امیر عبداللهیان، دستیار رئیس مجلس آخوندی و مدیرکل امور بین‌الملل، در شبکه العالم ۱۷مهر ۹۷ گفت: «ما امنیت عراق را امنیت جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم ناامنی عراق تماماً به‌ضرر جمهوری اسلامی ایران است».

ظافرالعانی، نماینده پارلمان عراق، با اشاره به تک‌تیراندازان وابسته به سپاه پاسداران که از پشت‌بام به مردم شلیک می‌کنند گفت: «پشت این موضوع رژیم تهران قرار دارد خصوصاً که تعدادی از مقامات ایرانی به کشتار تظاهرکنندگان فراخوانده و آنها را تکفیری و داعشی توصیف کردند که این به‌مثابه اجازه کشتار تظاهرکنندگان است».

با این حال پاسخ جوانان عراقی به جلاد خون‌آشام هم‌چنان قیام و اخراج مزدوران خامنه‌ای از خاک عراق است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcbba119-6a72-4801-90e9-094d3f0e988f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات