728 x 90

سفیر آمریکا در سازمان ملل: ما واقف هستیم که رژیم ایران امنیت منطقه را به خطر می‌اندازد

لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد
لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد

لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه ۲۶آبان طی سخنانی گفت: ما واقف هستیم که رژیم ایران امنیت منطقه را به خطر می‌اندازند؛ مسأله نحوه طرح مسائل موجود در جریان مذاکرات با رژیم ایران است، به‌گونه‌یی که تامین‌کننده امنیت همه ساکنان منطقه باشد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا بارها برای رژیم ایران روشن کرده که نمی‌پذیرد آنها به بمب اتمی دسترسی داشته باشند.
دولت جو بایدن در برابر رژیم ایران تسلیم و یا نرم نشده، ولی از پیگیری کوشش‌های دیپلماتیک برای مذاکره با رژیم ایران نیز پشیمان نیست.
لیندا توماس در پایان دیدارش از اسراییل و کشورهای منطقه گفت: دولت بایدن در تلاش یافتن سازوکار برای دیپلماسی و بازگرداندن رژیم ایران به تعهدات توافق هسته‌یی است، زیرا دیپلماسی بهترین راه‌کار است، ما از مذاکره با رژیم ایران پشیمان نیستیم.
نماینده دولت بایدن در سازمان ملل با اشاره به محفوظ ماندن استفاده از همه گزینه‌ها در قبال رژیم ایران تصریح کرد، تلاش خواهیم کرد که مذاکرات با رژیم ایران را در عرصه دیپلماتیک دنبال کنیم اما حاضر نیستیم که این مذاکرات، تا ابد ادامه یابد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e82491b-5556-4784-988e-1fab58ba14e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات