728 x 90

دستگیریهای کور رژیم در واکنش به ابراز خشم و نفرت مردم نسبت به‌رئیسی جلاد

سقوط هلیکوپتر رئیسی جلاد
سقوط هلیکوپتر رئیسی جلاد

رژیم سرکوبگر آخوندی در واکنش به ابراز خشم و نفرت مردم نسبت به‌رئیسی جلاد دست به دستگیریهای کور زده‌اند.

به گزارش رسانه‌های محلی، روز دوم خرداد اطلاعات سپاه پاسداران اقدام به دستگیری و ضرب و شتم ۴جوان بلوچ در زاهدان به‌دلیل خندیدن به بنر رئیسی کرد.

هم‌چنین به‌نوشته خبرگزاری حکومتی برنا فردی که در کهک قم اقدام به توهین به کشته‌های سقوط هلیکوپتر رئیسی کرده بود بازداشت و روانه زندان شد. و واحد صنفی مربوط به این فرد نیز پلمپ شده است.

 

سایت حکومتی انتخاب نوشت: فردی که در فضای مجازی درباره بالگرد رئیسی دروغ‌پراکنی کرده بود توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت و تحویل مقام قضایی گردید.

به گزارش شبکه‌های اجتماعی مأموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی رضا ببرنژاد برادر ‎شهید قیام مهدی ببرنژاد از شهیدان قیام ۱۴۰۱ در قوچان را به‌دلیل فعالیت در فضای مجازی در مورد مرگ رئیسی جلاد بازداشت کردند.

 

یکی از بستگان یک زندانی اعدام شده به نام مهران نارویی لیسانس رشته علوم سیاسی که به بهانه مواد مخدر اعدام شد درباره هلاکت رئیسی جلاد بر سر مزار وی گفت:

امروز آمدم سر مزار مهران عزیزم مهران نارویی پسر بلوچ بی‌گناهی که اعدام شد در تاریخ ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۰ امروز آمدم سر مزارش تا مژده بدم مژده این‌که جلاد زمانه رئیسی سرنگون شد و به امید سرنگونی تک‌تک جلادان و دشمنان شهیدان عزیز مان. .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a73b07d2-e467-49d1-aad8-590df6d92f06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات