728 x 90

دستگیری خانواده‌ها و هواداران مجاهدین و زندانیان سیاسی سابق در وحشت از استمرار و تشدید قیام

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

 

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

دستگیری خانواده‌ها و هواداران مجاهدین و زندانیان سیاسی سابق در وحشت از استمرار و تشدید قیام

دستگیری میریوسف یونسی زندانی سیاسی با ۳سال شکنجه و زندان در زمان شاه و ۹سال در زمان خمینی

  • وزارت اطلاعات آخوندها در بیانیهٔ رسمی در منتهای بلاهت و استیصال ادعا کرد مجاهدین «به استخدام اراذل و اوباش برای صحنه‌های اغتشاشات اخیر می‌پرداختند»
  • بادکنک تبلیغات آخوندی و همریشان و مزدوران در بارهٔ تأمین مالی مجاهدین از سوی آمریکا و اسراییل و عربستان ترکید و وزارت اطلاعات رژیم با ادعای دستگیری «عناصر اصلی شبکه تأمین مالی» مجاهدین از مؤسسات و شرکتها و «فرآیندهای چندلایه‌ای» به تهدید کشورهای امارات و هلند و آلبانی روی آورد
  • وکلای مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران و کمیته‌های پارلمانی ایران آزاد در کشورهای مختلف جهان خواستار حضور در دادگاه دستگیر شدگان پرونده مالی و هزاران نفر دیگر شدند که طبق اطلاعیه ۶دی ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور در ۱۰۰روز اول قیام به‌خاطر ارتباط با مجاهدین دستگیر شده‌اند

 

رژیم آخوندها در وحشت از ادامه قیام سراسری، موج جدیدی از دستگیری خانواده‌ها و هواداران سازمان مجاهدین و زندانیان سیاسی سابق را با عناوین مختلف با یک کلکسیون دروغ آغاز کرده است. خبرگزاری سپاه پاسداران امروز اطلاعیه وزارت اطلاعات رژیم درباره شناسایی و دستگیری عناصر اصلی «بزرگترین شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم های عملیاتی» مجاهدین را منتشر کرد.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: «این شبکه‌ٔ گسترده، وظیفه‌ٔ انتقال پول از خارج با شیوه‌های پیچیده‌ٔ پولشویی و تأمین تجهیزات مختلف برای تیم های عملیاتی- تروریستی منافقین را عهده‌دار بود. سرکرده‌ٔ شبکه‌ٔ مزبور به نام علی محمد دولتی فرزند غلامحسین از عناصر مهم منافقین است و دارای دفاتر و مؤسساتی در کشورهای امارات و هلند می‌باشد. نام برده در تعامل مثلث آلبانی، امارات و هلند، خطوط عملیاتی و پوشش لازم برای تأمین مالی و لجستیک تروریست‌ها را فراهم می‌کرد. در داخل کشور نیز دفاتر، مؤسسات و مرتبطان متعددی توسط وابستگان گروهک منافقین، روند تحویل پول و امکانات از سرپل‌های مستقر در خارج و انجام فرآیندهای چندلایه‌ٔ پولشویی با هدف امحای ردها و آثار منافقین را اجرا کرده و نهایتاً پول، اسلحه، مواد منفجره و ابزارهای فنی و مخابراتی را به تیم های تروریستی تحویل داده و حتی به استخدام اراذل و اوباش برای صحنه‌های اغتشاشات اخیر می‌پرداختند. از جمله عناصر دستگیر شده، پدر یکی از اعضای عملیاتی تیم های تروریستی است که نزدیک به ۳سال پیش بازداشت شد و به‌دلیل انتسابش به یک دانشگاه صنعتی مهم کشور، موجب تهاجم وسیع رسانه‌های معاند علیه دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور شد».

وزارت بدنام در پایان اطلاعیه خود کشورهای میزبان مجاهدین «از جمله آلبانی، هلند و امارات» را تهدید کرده است حضور مجاهدین در این کشورها «جز دامن‌زدن به اقدامات غیرقانونی و تروریستی در آن کشورها، ثمری نداشته و نخواهد داشت».

شایان یادآوری است که روز ۷دی میریوسف یونسی زندانی سیاسی در رژیم‌های شاه و آخوندها در شاهرود و پدر علی یونسی دانشجوی نخبه دانشگاه صنعنی شریف که از ۳۳ماه پیش در زندان به سر می‌برد، در شاهرود دستگیر شد. وی به‌خاطر هواداری و ارتباط با سازمان مجاهدین در زمان شاه ۳سال و در زمان خمینی ۹سال در سخت‌ترین شرایط زندانی بوده است. بهانه‌ها و دعاوی کذب وزارت بدنام علیه او و سایر دستگیر شدگان شیوه شناخته شده رژیم برای مقابله با مقاومت و قیام در ۴۰سال گذشته است.

روز یکشنبه ۱۱دی گله‌ای از مأموران اطلاعات به خانه آقای یونسی در تهران یورش بردند و با ضرب و شتم و توهین و دشنام به همسرش وسایل شخصی این خانواده از جمله کامپیوتر و تلفنهای موبایل را با خود بردند.

وکلای مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران و کمیته‌های پارلمانی ایران آزاد در کشورهای مختلف جهان خواستار حضور در دادگاه دستگیر شدگان پرونده مالی و هزاران نفر دیگر شدند که طبق اطلاعیه ۶دی ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور در ۱۰۰روز اول قیام به‌خاطر ارتباط با مجاهدین دستگیر شده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۲ دی ۱۴۰۱ (۲ ژانویه ۲۰۲۳)

-گزارش وزارت اطلاعات رژیم

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29af192f-c5ee-4f64-8588-fd8365d1644f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات