728 x 90

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت

دستگیری دو مأمور گشتاپوی ملایان در آمریکا که علیه مقاومت ایران جاسوسی می‌کردند

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

دستگیری دو مأمور گشتاپوی ملایان در آمریکا که علیه مقاومت ایران جاسوسی می‌کردند 

ضرورت اخراج مأموران و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس با پوش‌ها و عناوین گوناگون

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دو عامل وزارت اطلاعات رژیم آخوندها به نامهای احمد رضا محمدی دوستدار و مجید قربانی که به جاسوسی و توطئه علیه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران اشتغال داشتند در روز ۹ اوت ۲۰۱۸(۱۸مرداد۱۳۹۷) در آمریکا دستگیر شده‌اند.

بنا بر کیفرخواستهای منتشر شده این عملیات جاسوسی علیه سازمان مجاهدین که «دولت ایران آن را به‌عنوان مخالف اصلی خود می‌داند و تلاش کرده آن را از بین ببرد» حداقل از اسفند سال ۱۳۹۵ تا کنون ادامه داشته است. این دو مأمور، اطلاعات جمع‌آوری شده را برای حکومت ایران می‌فرستادند تا بتواند مخالفان را «هدف» قرار دهد و در نهایت «مجموعه اهداف می‌تواند (رژیم) را قادر کند که مخالفانش را از طریق دستگیری، عضو گیری، سوء‌استفاده سایبری یا عملیات ربودن یا کشتن خنثی کند».

با بالا گرفتن قیام سراسری مردم ایران، مأموریت این دو جاسوس افزایش می‌یابد. یکی از آنها (قربانی) به مدت ۲۰روز (۲۷مارس تا ۱۷آوریل۲۰۱۸) به ایران سفر کرد تا رژیم را «در رابطه با اطلاعاتی که درباره مجاهدین خلق جمع‌آوری کرده توجیه کند» وی با دستورالعملهای جدیدی مانند «نفوذ بیشتر برای کسب اطلاعات محرمانه از افراد سازمان (مجاهدین) و تصمیمات سازمان علیه جمهوری اسلامی» به آمریکا باز می‌گردد.

افشا و خنثی شدن توطئه جاسوسی و تروریستی رژیم آخوندی در آمریکا به‌دنبال درهم شکستن دو طرح بزرگ تروریستی علیه مجاهدین و مقاومت ایران در آلبانی (فروردین۱۳۹۷) و فرانسه(تیر۱۳۹۷) بار دیگر این حقیقت را برجسته می‌کند که فاشیسم دینی حاکم بر ایران در فاز پایانی، برون‌رفتی جز سرکوب قیام مردم ایران و ترور و کشتار مجاهدین نمی‌یابد.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران در روز ۳۱فروردین سال جاری (۲۰آوریل ۲۰۱۸) طی اطلاعیه‌یی اعلام کرده بود: «در واشنگتن نیز نمونه‌های مشکوک متعدد از تعقیب و مراقبت در اطراف دفتر شورا توسط افرادی با ملیت‌های گوناگون وجود داشت که حاکی از تهدیدهای جدی تروریستی است. پلیس و مقامات ذیربط در جریان این تهدیدات قرار دارند».

مقاومت ایران بار دیگر بر ضرورت مجازات و اخراج کلیه مأموران و جاسوسان وزارت اطلاعات و نیروی قدس و همه مأموران و مزدوران پیدا و پنهانی که توطئه‌های رژیم آخوندی را در آمریکا و اروپا به پیش می‌برند تأکید می‌کند. مأموران و مزدورانی که با استفاده از سیاست مماشات در سالهای گذشته توانسته‌اند تحت عناوین و تیترهای مختلف در آمریکا و اروپا مستقر شده و اهداف شوم این رژیم را پیش می‌برند.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۳۰مرداد ۱۳۹۷(۲۱اوت ۲۰۱۸)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca7beffd-3827-4131-adda-a32cfd9ffd00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات