728 x 90

دستورات جدید شورای عالی امنیت به وزارت اطلاعات، نیروی قدس و وزارت‌خارجه برای جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مقاومت ایران

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع در مصاحبه تلویزیونی ۱۵مرداد به عربده‌کشی و عقده‌گشایی علیه مجاهدین پرداخت و درباره قیامها و تظاهرات ۹مرداد تا آن روز گفت: «اعتراض مردم اشکال نداره...منتهی نه این‌که یک عده‌یی پاسخ بدهند به یک گروهک ».

متعاقباً شورای عالی امنیت رژیم در دستورالعملی به وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نیروی تروریستی قدس، اطلاعات سپاه پاسداران و دیگر دستگاههای صدور ارتجاع و تروریسم، آنها را موظف کرد اقدامات بیشتری را برای جاسوسی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و برای زمینه‌سازی اقدامات تروریستی، در دستور کار خود قرار دهند.

۱- ایستگاههای وزارت اطلاعات در کشورهای مختلف اروپایی موظف شدند به جمع‌آوری هر چه بیشتر اطلاعات از ترددات و تحرکات بپردازند و منابع بیشتری را به خدمت بگیرند.

۲- وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس بایستی امکانات و پتانسیلهای انسانی، سیاسی و تکنیکی برای اقدامات تروریستی را در کشورهای اروپائی، به‌خصوص آلبانی با بکارگیری مزدوران غیرایرانی، مورد بررسی قرار دهند بنحوی‌که این اقدامات را بتوان ناشی از "اختلافات درونی مجاهدین" و یا "حوادث طبیعی" جلوه داد و مسئولیتی متوجه رژیم نشود.

۳- برای توجیه طرحها و فضیحتهای لو رفته تروریستی در آلبانی و فرانسه (فروردین و تیر ۱۳۹۷) باید بر ابعاد جنگ روانی و کارزار شیطان‌سازی همراه با پمپاژ اطلاعات دروغین و تولید مستندهای مجعول افزود. در این زمینه وزارت اطلاعات و مأموران و مزدورانش در خارج کشور با رایزنان فرهنگی رژیم در کشورهای اروپائی، معاونت برون مرزی رادیو تلویزیون حکومتی، سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاههای ذیربط دیگر همکاری داشته باشند. اولویت با بکار گرفتن حقوق بگیران و مزدوران رژیم به‌ویژه عوامل غیرایرانی است که می‌توانند در پوش خبرنگاری مأموریت خود را انجام دهند.

۴-وزارتخارجه، وزارت اطلاعات و نیروی قدس موظف شدند از طریق "دولتها و طرفهای" دوست در منطقه، اروپا و بالکان و با استفاده از روابط اقتصادی و سیاسی، روی دولتهای اروپایی به‌ویژه آلبانی فشار وارد کنند تا فعالیتهای مقاومت ایران را محدود شود.

۵-مزدوران و مأموران رژیم با پوش خانواده مجاهدین به آلبانی اعزام و بکارگرفته شوند. وزارت اطلاعات و نیروی قدس موظفند با الگوبرداری از اقداماتشان در اشرف و لیبرتی مأموران خود را به‌صورت گروهی تحت عنوان خانواده مجاهدین با کمک برخی از سازمانهای به‌اصطلاح غیردولتی به این کشور بفرستند.

 

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۲۵مرداد ۱۳۹۷(۱۶اوت ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4faa2471-3eef-4bab-a3f1-bb0ba8404f8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات