728 x 90

دسترسی جهانی به اینترنت ماهواره‌یی استارلینک

 اینترنت ماهواره‌یی استارلینک
اینترنت ماهواره‌یی استارلینک

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ در بارسلون خبر از دسترسی جهانی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در ماه سپتامبر داد.
وی در سخنانی که در این گردهمایی مطرح کرد اضافه کرد که شرکت اسپیس ایکس انتظار دارد که با گسترش مداوم شبکه‌ٔ ماهواره‌یی در ماه اوت سال جاری بخش اعظم جهان را با اینترنت ماهواره‌یی تأمین کند.
ماسک در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ تأکید کرد که نباید استارلینک را به‌عنوان رقیبی برای خدمات مشابه موجود دانست. استارلینک را می‌بایست به‌عنوان سرویسی در نظر بگیرید که می‌تواند تأمین نیاز مشتری در مناطقی دورافتاده را به عهده بگیرد و کمبودهای ۵ جی و فیبر نوری را در این نقاط پوشش دهد.
وی افزود که استارلینک با تأخیری برابر با ۲۰ میلی‌ثانیه، استارلینک به آن چیزی نزدیک است که نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G ارائه می‌کند.
استارلینک هم‌اکنون به کاربران سرعت دانلود تا حداکثر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت بارگذاری تا حداکثر ۲۰ مگابیت در ثانیه ارائه می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/42f2a6d7-e68b-405c-878b-0bc46f25cdd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات