728 x 90

دری نجف آبادی وزیر تهوع و سرگیجهٔ نظام در بحبوحه‌ٔ قیام: این کوردل‌ها رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند

آخوند دری نجف‌آبادی
آخوند دری نجف‌آبادی

سرگیجه و تهوع آخوند دری نجف آبادی وزیر اطلاعات رژیم در قتل‌های زنجیره‌یی

 

وزیر تهوع و سرگیجهٔ نظام در بحبوحه‌ٔ قیام:

این کوردلها رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند

پمپئو بیاید سردسته مجاهدین را علم کند برای ملت ما تصمیم بگیرند

چطوری اینها می‌خواهند برای ۹۰میلیون رئیس‌جمهور تعیین کنند

 

آخوند دری نجف‌آبادی نماینده خامنه‌ای در استان مرکزی ۹دی ۱۴۰۱

یاد شهید سلیمانی عزیز را گرامی می‌داریم و یاد شهید ابومهدی و همه شهدای عزت‌آفرین جمهوری اسلامی ایران را عراق را حزب‌الله را زینبیون را فاطمیون را حیدریون را حشدالشعبی را انصارالله الحسین را انصارالله مهدی را همه و همه شهدای مظلوم‌مان را شهدای گمنام اخیر را ۴۰۰شهید عزیز را یاد همه‌شان را گرامی می‌داریم.

این کوردلها رئیس جمهور تعیین می‌کنند …. می‌آورند علم می‌کنند خیلی بد است نمی‌دانم اینها این‌قدر عقل ندارند واقعاً؟ من نمی‌دانستم اینقدر این رئیس جمهور قبلی رئیس جمهور و وزیر خارجه وزیر خارجه قبلی آمریکا آدمهای پلید و بی‌شخصیتی هستند پمپئو بیاید جلو غافله‌دارانی که سردسته منافقان جنایتکار روسیاه فاسد پلیدی که دستشان تا گلو در خون مظلوم شهدای ما آلوده هست اینها را بیایند علم کنند برای ملت ما تصمیم بگیرند در آمریکا برای شما ملت؟ واقعاً اینها ملت ما را نشناختند شماها را نشناخته‌اند ممکن هست یک کسی به بنده علاقه نداشته باشد اما علاقه نداشتن به بنده حتی همین احیاناً عناصر فاسدی که در خارج و داخل تحت تأثیر تبلیغات آنها هم هستند وقتی چنین مسائلی برایشان مطرح می‌شود حالت تهوع به آنها دست می‌دهد این‌قدر اینها پلید هستند و زشت هستند اونوقت چطوری اینها می‌خواهند برای ملت ما برای ۹۰میلیون ملت غیوری که ۳۰۰هزار شهید داده تصمیم بگیرند رئیس‌جمهور تعیین می‌کنند.

(تلویزیون حکومتی شبکه آفتاب ۹دی ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90e0fc25-bac8-43b9-a27f-3931b6b52688"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات