728 x 90

درگیری مسلحانه با پاسداران در شهرستان هامون و هلاکت یک بسیجی

شهرستان هامون در سیستان و بلوچستان
شهرستان هامون در سیستان و بلوچستان

بنا به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس روز جمعه ۲۶خرداد به‌دلیل درگیری مسلحانه پاسداران جنایتکار با مردم و جوانان در منطقه شهرستان هامون، یکی از پاسداران به‌هلاکت رسیده است.

هنوز از جزئیات دقیق این درگیری خبری در دست نیست.

قرارگاه نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران اعلام کرد: صبح امروز یک تیم از افراد مسلح در منطقه شهرستان هامون با نیروهای انتظامی و بسیج منطقه درگیر شدند.

بنا به‌ گفته خبرگزاری حکومتی در این درگیری ۲تن از مردم و جوانان مسلح کشته و یک تن از نیروهای بسیجی به‌نام اردشیر خطیبی به‌هلاکت رسیده است.

رژیم اعلام کرد در این درگیری تعدادی سلاح و مهمات کشف شده است.

 

یادآوری می‌شود در روزهای گذشته جوانان دلیر  و مسلح در چند شهر به آخوندهای حکومتی و پاسداران جنایتکار حمله کرده و تعدادی از آنها را به درک واصل کرده و تعدادی از‌ آنها را زخمی کردند.

سه‌شنبه‌شب ۲۳خرداد یکی از پاسداران جنایتکار خامنه‌ای به‌نام مهدی شاه‌ملکی در درگیری با جوانان در شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌هلاکت رسید.

روز ۲۲خرداد، پاسدار سرگرد مهدوی‌پور سرکرده آگاهی نیروی سرکوبگر انتظامی در شهرستان زرندیه در استان مرکزی که در نهم خرداد در جریان تعقیب و گریز در اتوبان ساوه-تهران، بر اثر برخورد عمدی یک خودرو، به‌شدت مجروح شده بود، به‌هلاکت رسیده است(خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۲خرداد).

روز یکشنبه ۲۱خرداد ۱۴۰۲، یک مأمور رژیم آخوندی در ایذه در استان خوزستان به‌هلاکت رسید. خبرگزاری‌های حکومتی نام مأمور به‌هلاکت رسیده را محمد قنبری قید کردند.

روز یکشنبه ۲۱خرداد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری رژیم در کرمانشاه نسبت به هلاکت یک بسیجی در درگیری با جوانان در کرمانشاه گفت: امروز در درگیری با اشرار مسلح در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر کرمانشاه، یکی از بسیجیان حافظ امنیت به‌نام «سجاد امیری» کشته شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36628e7c-ad8f-427e-9f11-2f5ffaaafcbe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات